موضوعات داغ

کرمان موتور تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

واردات خودرو توسط شرکت‌های رسمی و غیررسمی به ایران همواره حاشیه ساز بوده است و در این بین بسیاری از شرکت‌هایی که ادعا می‌کردند نماینده رسمی خودروسازان خارجی در ایران هستند، مشتریان را متحمل ضررهای قابل توجهی کرده‌اند و از سوی دیگر خرید خودرو از نمایندگان رسمی برای مشتریان مزایای قابل توجهی به همراه داشته است.

هیوندای یکی از این شرکت‌ها است که خودروهای سواری آن توسط دو شرکت آسان موتور و کرمان موتور به عنوان نمایندگان رسمی به بازار کشورمان وارد می‌شد و وظیفه ارائه خدمات پس از فروش نیز برعهده این دو شرکت بود. با این حال به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران از سوی این شرکت کره‌ای شناخته شده و خبری از آسان موتور نیست که احتمال دارد علت آن وضع تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان و ممنوعیت واردات از طریق مجاری رسمی داخلی باشد.

اگر به وب‌سایت اصلی هیوندای مراجعه کنید و به دنبال نمایندگی این شرکت در ایران بگردید، با دو شرکت کرمان موتور و سروش دیزل مبنا روبرو خواهید شد. کرمان موتور وظیفه ارائه خدمات فروش و پس از فروش به خودروهای سواری و شخصی هیوندای را برعهده دارد و سروش دیزل مبنا نیز مسئول رسیدگی به امور خودروهای تجاری است. با مراجعه به بخش هیوندای ایران در وب‌سایت رسمی هیوندای، می‌توانید آدرس و شماره تلفن نمایندگان رسمی این شرکت را مشاهده نمائید:

سایت رسمی هیوندای

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد