موضوعات داغ

مشتریان در بی ام و سری 5 جدید قابلیت آپدیت امکانات رفاهی را خواهند داشت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بی ام و اعلام کرد در بروزرسانی جدید سیستم عامل خودروهای خود، قابلیت جدیدی را برای این خودروها در نظر گرفته که در نخستین گام شاهد نصب آن در بی ام و سری 5 مدل 2021 خواهیم بود. این بروزرسانی به مالکان خودروها اجازه می‌دهد تا با آپدیت کردن امکانات رفاهی اتومبیل خود، در موقع نیاز هرکدام از این امکانات را فعال کنند.

برای مثال ممکن است مشتری یک بی ام و سری 4 کوپه خریداری کرده باشد که فاقد امکاناتی همچون کروز کنترل یا سیستم تهویه صندلی‌ها باشد اما در فصل تابستان بخواهد این ویژگی‌ها را امتحان کند. وی می‌تواند با اعمال یک بروزرسانی در سیستم عامل اتومبیل خود، به این امکانات در خودرو دسترسی داشته باشد. مواردی همچون کروز کنترل، سیستم تهویه هوا، حافظه صندلی، تهویه صندلی و کنترل از راه دور خودرو مواردی هستند که می‌توان با آپدیت به بی ام و اضافه کرد.

مشتری می‌تواند این ویژگی جدید را به صورت یک بسته آزمایشی یک ماهه و رایگان سفارش دهد و در صورتی که از عملکرد آن راضی بود، اشتراک یک یا سه ساله استفاده از این سرویس را خریداری کند. این ایده به خریدار اجازه می‌دهد که در هنگام خرید مبلغ کمتری برای خرید خودرو بپردازد و سپس برای نصب هر آپشن اضافه، با پرداخت مبلغ اضافه این ویژگی را در بی ام و خود داشته باشد.

البته این ایده بی ام و بیشتر از آن که به نفع مشتریان باشد، به نفع خود شرکت است و گویا بی ام و روش کسب درآمد از طریق مشتریان را به خوبی آموخته است. هنگامی که مشتری اشتراک دائمی خریداری کرده و نسبت به فعال‌سازی برخی آپشن‌ها اقدام می‌کند، می‌بایست برای فعال نگه داشتن آن‌ها نیز هزینه‌ای را پرداخت کند.

علاوه برآن استفاده از اپل کارپلی و اندروید اتو در خودروهای بی ام و به حالت تعلیق درآمده است و مشتری به جای آن می‌تواند از سیستم یکپارچه سازی خودرو با تلفن همراه هوشمند بهره ببرد. البته استفاده از این سیستم نیز نیازمند پرداخت هزینه هنگام سفارش خودرو خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد