موضوعات داغ

دولت هیچ بنایی بر افزایش قیمت گازوئیل ندارد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول

در طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر افزایش قیمت گازوئیل در فضای مجازی منتشر شده و سبب شد که سخنگوی دولت و مسئولان وزارت نفت در این خصوص اظهار نظر کنند.

به نقل از خبرگزاری برنا؛ علی ربیعی سخنگوی دولت در این خصوص توضیح داد: «شایعه سازان در تلاشند که افکار عمومی را تشویش کرده و ناآرامی را به کشور بازگردانند. در همین راستا نیز هر چند وقت یکبار در خصوص افزایش قیمت گازوئیل و سایر حامل های انرژی شایعاتی منتشر می شود. این بار حتی تاریخ و ساعت افزایش قیمت این سوخت نیز اعلام شده بود.»

وی ادامه داد: «ما همچون گذشته تاکید می کنیم که دولت هیچ بنایی بر افزایش قیمت گازوئیل ندارد و اخباری که در این خصوص منتشر می شود کذب است.»

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/15
راجع به افزایش قیمت بنزین هم، قبلش همین حرفارو ميزدند!....
1399/4/16
شنبه خبرش میاد
1399/4/18
"ما همچون گذشته تاکید می کنیم که دولت هیچ بنایی بر افزایش قیمت گازوئیل ندارد و اخباری که در این خصوص منتشر می شود کذب است."
الان دیگه صد درصد بی هیچ شک و تردیدی مطمئن شدیم که قراره گرون بشه! یعی اگه یک درصد هم احتمال میدادیم که گرون نشه الان دیگه کاملا مطمئن شدیم که گرون میشه!
والا ما خیلی سنمون بالا نیست ولی از اون بچگی که میشستیم کنار خانواده اخبار میدیم و یک مسئولی می اومد تو تلوزیون میگفت "فلان چیز قرار نیست گرون بشه" بلا اثتثنا اون چیز در هفته ها یا ماه های آتی گرون میشد! از اون موقع رو بگیر تا همین یکی دو هفته پیش که گفتن مرغ گرون نمیشه، گرون شد !
کلا مسئولین محترم از افعال معکوس برای ظاهر شدن جلوی دوربین استفاده میکنند!
دیگه از بعد از قضیه بنزین بنده هر مسئولی میاد جلوی دوربین ناخودآگاه به شکل "دیوی" برنامه کلاه قرمزی میبینمشون! اصلا دست خودم نیست، شرمنده!