موضوعات داغ

وزارت صمت خواستار افزایش دوباره قیمت خودرو شد

عکس مطلب اول

ماجرای صنعت خودروسازی کشور متفاوت از تمامی صنایع دیگر است و طی چندین دهه فعالیت و به رغم اینکه بازار کشور تمام و کمال در اختیار آنان بوده است، باز هم بهانه های آنان روز به روز افزایش پیدا کرده و همیشه اولین موضوعی که بر روی آن دست می گذارند، بحث کمک های دولت، ضرردهی آنان و درخواست های مکرر برای افزایش قیمت محصولات است و بلافاصله بعد از افزایش قیمت نیز دوباره چک و چانه هایشان برای افزایش مجدد قیمت شروع می شود.

در ماه های ابتدایی سال، قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد و خودروسازان با قیمت های جدید نسبت به ثبت نام و فروش محصولات خود در فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله اقدام کردند. با این حال گفته می شود که تعیین قیمت به صورت فصلی بازنگری شده و در صورت زیان ده بودن خودروسازان، بار دیگر قیمت خودروهای داخلی افزایش پیدا می کند. در این خصوص مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد که برای فصل اول سال و بر مبنای رویه حاکم، قیمت محصولات اعلام شد و خودروسازان علیرغم اعلام چالش های فرایند قیمت گذاری، طرح های فروش خود را بر مبنای قیمت ‌های اعلام شده اجرایی کردند.

حال اجرای طرح های فروش سه ماهه دوم خودروسازان در انتظار اعلام قیمت ‌های جدید است و با تاخیر در ارائه قیمت می تواند روند عرضه محصولات به بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/18
ببرید بالا آقا، ببرید بالا، انقدر ببرید بالا که انشالا به همین برکت ورشکست بشین، انشالااااااا