موضوعات داغ

سهمیه سوخت خودروهای فعال حمل و نقل اینترنتی افزایش پیدا کرد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌ های شهری کشور با اشاره به سهمیه سوخت خودروهای فعال در حمل و نقل اینترنتی، اعلام کرد که با مصوبه کارگروه موضوع بند ۸ مصوبه هیئت وزیران، سهمیه سوخت خودروهای فعال در حمل و نقل اینترنتی و دارای پیمایش افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور پیرامون سهمیه سوخت خودروهای فعال در حمل و نقل اینترنتی و دارای پیمایش، اعلام کرد که با با مصوبه کارگروه موضوع بند ۸ مصوبه هیئت وزیران، سهمیه سوخت این دسته از وسایل نقلیه افزایش پیدا کرده است. در این خصوص مدیر اجرایی سامانه ملی اطلاعات سفر (سماس) نیز اعلام کرد که بر اساس تصمیم صورت گرفته و درخواست وزارت کشور، از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه افزایش سهمیه سوخت به خودروهای فعال در حمل و نقل اینترنتی و دارای پیمایش مطابق با مصوبه مذکور محاسبه خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌ های شهری کشور تصریح کرد که این افزایش سهمیه سوخت برای خودروهای بنزینی از ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به ۸.۷۵ لیتر با سقف حداکثر ۳۰۰ لیتر افزایش پیدا کرده است و برای خودروهای دوگانه سوز هم از ۴.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، سهمیه سوخت آنان به ۵.۲۵ لیتر با سقف حداکثر ۱۸۰ لیتر افزایش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد