موضوعات داغ

با ام وی ام X33S جدید مدیران خودرو بیشتر آشنا شوید

عکس مطلب اول

از هفته گذشته، مدیران خودرو برای اولین بار امکان ثبت نام و عرضه نسخه جدید شاسی بلند "ام وی ام X33S اتوماتیک اسپرت با گیربکس 5 سرعته خودکار" را برای مشتریان خود فراهم کرد و متقاضیان امکان ثبت نام این خودرو با قیمت 325 میلیون تومانی و موعد 45 روزه را داشتند، هرچند این خودرو با اختلاف قیمت حدودا 30 میلیون تومانی نسبت به نسخه X33S اسپرت به مشتریان عرضه شده است که در ادامه سعی داریم مروری بر مشخصات فنی و ویژگی های این خودرو در نسخه جدید داشته باشیم.

ظاهر متفاوت ام وی ام X33S

بزرگ ترین و مهم ترین تغییر ام وی ام X33S جدید، طراحی ظاهری آن است که حالا در قسمت جلو شاهد یک طراحی کاملا جدید با جلوپنجره بسیار بزرگ، چراغ های مخصوص روز، طراحی جدید مجموعه سپر و همچنین تغییراتی جدید در داخل کابین هستیم که در این بخش می توان به طراحی داخلی قهوه ای رنگ، طراحی جدید غربیلک فرمان و اضافه شدن امکاناتی همچون گرمکن صندلی های جلو و تنظیم اتوماتیک نور چراغ های جلو اشاره داشت. از دیگر تغییرات مهم ام وی ام X335 اتوماتیک اسپرت هم می توان رینگ های آلومینیومی 17 اینچی طرح جدید و فرمان برقی را نام برد.

ام وی ام ایکس 33 اس اتوماتیک اسپرت

مشخصات فنی

در بخش فنی، همان موتور 2 لیتری چهار سیلندر خطی یورو 5 انجام وظیفه می کند که امکان تولید 136 اسب بخار قدرت در دور موتور 5750 و یا گشتاور 180 نیوتن متری بین 4300 تا 4500 دور بر دقیقه را دارد، اما برای دریافت و انتقال این نیرو به چرخ ها، از گیربکس جدید 5 سرعته اتوماتیک بجای 7 سرعته اتوماتیک CVT استفاده شده است. برای ایمنی و عملکرد بهتر خودرو هم سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل ضد هرزگردی و همچنین سیستم کنترل در سربالایی و سرپایینی در نسخه جدید مورد استفاده قرار گرفته است.

این خودرو با طول کلی 4419 میلی متری، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1651 میلی متر و فاصله بین دو محور 2510 میلی متری ساخته شده است و از امکانات مشترک آن با نسخه ام وی ام X33S اسپرت، می توان به مانیتور 8 اینچی لمسی، کروز کنترل، امکان کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل از روی غربیلک فرمان، تجهیز به کیت اسپرت بدنه، سنسور عقب، دوربین دید عقب و قابلیت نمایش بر روی صفحه نمایشگر داخل کابین، اتصال بلوتوث، امکان رانندگی در دو حالت بهینه و اسپرت، سیستم مدیریت پیمایش (نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و...)، سانروف برقی دوحالته، تعداد 4 بلندگوی استریو، روکش های چرمی صندلی ها، سیستم تهویه هوشمند، تنظیم برقی آینه های جانبی و امکان جمع شدن صندلی های عقب و افزایش فضای بار اشاره داشت.

چگونه ام وی ام X33S بخریم؟

برای خرید خودروهای ام وی ام و چری و بهره‌مندی از شرایط فوق، می توانید از گروه نمایندگی پورسعید خلیلی به شماره 02122342717 به آدرس تهران، سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان احسان جنوبی، پلاک 22 و یا شعبه نیایش به آدرس نیایش غرب، کندروی ستاری، خیابان جوانمرد، انتهای کوچه ششم شماره 02144874265 مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد