موضوعات داغ

شرایط فروش خودرو K132 توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدتی پیش بود که شرکت ایران خودرو از محصول جدید خود با نام K132 رونمایی کرد. اکنون شرایط پیش فروش K132 نیز اعلام شده است تا در بازه‌ای بین 12 الی 24 ماه این محصول جدید تحویل مشتریان شود.

طرح فروش ایران خودرو K132 از نوع مشارکت در تولید بوده و افرادی که در قرعه‌کشی‌های پیشین ایران خودرو شرکت کرده و برنده نشده‌اند، می‌توانند بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و رمز عبور در شرایط پیش فروش K132 شرکت نمایند.

طرح پیش فروش ایران خودرو K132 همراه با پیش فروش هشت محصول دیگر این شرکت صورت خواهد پذیرفت. موعد تحویل نمونه دنده‌ای K132 تیر الی اسفند 1400 و موعد تحویل نمونه اتوماتیک K132 نیز مهر 1400 الی تیر 1401 پیش‌بینی شده است. رنگ‌های قابل انتخاب نیز سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری هستند.

شرایط فروش ایران خودرو

برخلاف هشت خودرو دیگر، برای شرایط پیش فروش K132 سود مشارکتی متفاوت با دیگر خودروها در نظر گرفته شده است. نرخ سود مشارکت شرایط پیش فروش K132 با طولانی شدن موعد تحویل افزایش می‌یابد که در جدول زیر می‌توانید این نرخ‌ها را مشاهده کنید. مطابق اعلام ایران خودرو، سود انصراف نیز سه درصد کمتر از سود مشارکت در نظر گرفته خواهد شد.

سود مشارکت

متقاضیان خرید محصول جدید ایران خودرو K132 همانند مشتریان دیگر خودروهای این شرکت، از طریق قرعه کشی مشخص خواهند شد و پیش پرداخت تعیین شده را به حساب شرکت واریز خواهند نمود. مبلغ در نظر گرفته شده برای پیش پرداخت خودرو K132 دنده‌ای برابر با 119 میلیون و 900 هزار تومان و مبلغ اعلام شده برای پیش پرداخت K132 اتوماتیک نیز 149 میلیون و 900 هزارتومان اعلام شده است. مطابق اعلام ایران خودرو، طی حداکثر سه روز کاری پس از پایان موعد ثبت نام در شرایط فروش ایران خودرو، عملیات ثبت نام انجام خواهد پذیرفت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/18
اینجا ایرانه یه رونمایی پروتایپ پر از ایراد که انگار فقط یه ماکت هست که نیم ساعت قبلش با چسب ماتیکی بهم وصل کردن درزها و اینها همه فاصله دار و پر مشکل،نه انتخاب اسمی نه رونمایی خاصی، نه تستی نه چیزی می خواهن قیمت ۳۰۰ میلیون پیش فروش کنند که هیچی این خودرو معلوم نیست چطوریه، واقعا مدیران نالایق، بی کیفیت و بی سلیقه از اینجاها کارشون مشخص می شه
1399/4/18
نمیخوان براش اسم بزارن؟ مثلا دنا پلاسه پلاسه خیلی پلاس به توان رادیکال 2 در قدر مطلق یک دوم منهای سینوس 5 درجه تقسیم بر شش ضرب در..... اینو از همون سمت راست پشت صندوق عقب بزنن تا هر جا که راه میده دیگه !
1399/6/11
ای کاش قیمتش همونطور که مدیرعامل ایرانخودرو میگفت حدود 100 میلیون بود .... که نشد