موضوعات داغ

شرط واریز سهمیه جدید بنزین از زبان سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور با اشاره به محدودیت های ذخیره سوخت در کارت هوشمند، اعلام کرد که در حال حاضر میزان ذخیره سازی سوخت در کارت های هوشمند سوخت همان 540 لیتر است و در صورت عم استفاده از این سهمیه و رسیدن به سقف تعیین شده، سهمیه سوخت جدید واریز نخواهد شد.

به گزارش خودروبانک و به نقل از میزان، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور تصریح کرد: از ابتدای طرح سهمیه بندی سوخت، ظرفیت ذخیره سازی 6 ماهه یا 360 لیتر تعیین شده بود که با کاهش میزان مصرف و پایین آمدن ترددهای شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا، این میزان به حداکثر 9 ماه یا معادل آن 540 لیتر افزایش پیدا کرد. در حال حاضر میزان ذخیره سازی کارت سوخت همان 540 لیتر است و در صورت عدم استفاده از آن، سهمیه جدید واریز نخواهد شد.

سخگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه همچنین اضافه کرد که فعلا تصمیم خاصی در خصوص افزایش سقف ذخیره سازی سوخت گرفته نشده است و همانند ماه های گذشته سقف ذخیره سازی 540 لیتر است. سهمیه ماهیانه برای خودروهای شخصی بنزین سوز 60 لیتر، برای خودروهای شخصی دوگانه سوز 30 لیتر و برای موتورسیکلت ها نیز ماهیانه سهمیه سوخت 25 لیتری تعیین شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/24
خب کسی دوست نداره بنزین بزنه میخواد برای مسافرت نگه داره
چی میشه مگه آخه
همش حرف مزخرف میرنن یذره فکر ندارن که بکنن
1399/4/25
خودروبنده تویوتاهست وپرمصرف سهمیه خودروبنده،150لیترودیگردوستان که ماشین تویوتامثل من دارند250لیتر،هردومدل 92میلادی دوکابین 1800
1399/4/30
مال بنده خورشیده کاری اولاغم سه ساعت جلو خورشید علوفش میخوری خودشم شارژمیشه بعدمیریم