موضوعات داغ

تصادف دو خودروی سرقتی با یکدیگر! کمدی تعقیب و گریز در آمریکا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

گاهی اوقات اگر یک منبع موثق پشت یک داستان نباشد، شاید آن را باور نکنیم. به عنوان مثال، هرگز باور نمی‌کنید که کسی با یک خودرو دزدیده شده با خودرو دیگری تصادف کند که پشت فرمان آن هم یک سارق دیگر نشسته است! این اتفاق به تازگی در ایالت اورگن رخ داده است.

در تاریخ ۵ ژوئیه، پلیس نیوبرگ داندی تماسی درباره یک تویوتا لندکروزر به سرقت رفته دریافت کرد و ماموران چند ساعت بعد، این شاسی بلند را در خیابان پیدا کردند. راننده سعی کرد از دست پلیس فرار کند. در طول این تعقیب، او با یک بیوک رگال تصادف کرد که یک سرنشین داشت.

طی این تصادف کسی آسیب ندید، اما ناگهان اوضاع خیلی عجیب شد. پلیس شروع به استعلام اطلاعات ریگال کرد. پس از بررسی، آن‌ها متوجه شدند که این بیوک سه هفته پیش ربوده شده‌ است.

اوضاع وقتی بدتر شد که پلیس متوجه شد راننده بیوک مست بوده است. این زن ۲۵ ساله برای رانندگی حین مستی و استفاده غیرمجاز از خودرو دستگیر شد.

راننده مرد ۲۷ ساله که لندکروزر را دزدیده بود با اتهامات بیشتری روبرو است. وقتی ماموران او را به دلیل استفاده غیرمجاز از یک خودرو دستگیر کردند، او تلاش کرد از دست پلیس فرار کند و به سه نفر حمله کرد.

در فیلم‌های کمدی رمانتیک، شاهد روش‌های بهتری برای به هم رسیدن دو نفر بوده‌ایم. شاید وقتی این دو نفر مشکلات قانونی خود را پشت سر بگذراند، بهتر است با یکدیگر آشنا شوند، چون وجه اشتراک جالبی با یکدیگر دارند.

البته شانس با صاحبان لندکروزر و ریگال هم یار نبوده است. حالا خودرو هردوی آن‌ها خراب شده و باید آن‌ها را به دست تعمیرکار بسپارند. شاید این دو هم به دلیل وجه اشتراکی که با هم دارند، بهتر است با یکدیگر آشنا شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد