موضوعات داغ

محصول جدید آمیکو در راه بازار؛ پیکاپ اتوماتیک آمیکو امسال عرضه می شود

عکس مطلب اول

فروش دو محصول پیکاپ و کامیونت «ام ۵۲ آمیکو» از روز شنبه آغاز شده است. اما «آمیکو» علاوه بر ارائه این دو محصول، با قیمتی که چندان از نرخ ارز متأثر نیست، محصول جدیدی نیز در حال تولید دارد که در امسال عرضه خواهد شد.

در همین رابطه معاون فروش آمیکو با اشاره به این که در حال حاضر گروه صنعتی آمیکو روی فروش پیکاپ و کامیونت ام ۵۲ متمرکز شده است، می گوید: «اکنون، پیکاپ با قیمت ۴۹۸ میلیون تومان در رنگ سفید قابلیت فروش دارد. کامیونت ام ۵۲ نیز با رنگ سفید با قیمت 238 میلیون تومان و رنگ زرد با قیمت 248 میلیون تومان قابل عرضه به مصرف کنندگان است.»

«محمدی» همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت نهایی با توجه به محدودیت های قیمت گذاری، صرفه اقتصادی خواهد داشت و به بیان دیگر، قیمت نهایی محصول برای آمیکو راضی کننده است اضافه می کند: «سعی می کنیم قیمت ها با رشد ارز تقریباً سنخیت نداشته باشد چون اگر بخواهیم متناسب با نرخ ارز اقدام به قیمت گذاری کنیم آن قدر تفاوت افزایش وجود دارد که با کاهش قدرت خرید مصرف کننده ها مواجه خواهیم شد. بنابراین مجبور هستیم بیش ترین بار فشار جا به جایی ارز را خود شرکت آمیکو به دوش بکشد. سعی می کنیم با قیمت ارز افزایش قیمت ندهیم.»

وی همچنین در پاسخ به این که با توجه به افزایش قیمت نهاده های تولید قیمت گذاری به چه صورت خواهد بود می افزاید: «در واقع، یک رشد فزاینده در قیمت ارز ایجاد شده است که ما نمی توانیم قیمت ها را به طور میانگین هم‌سو کنیم. در حال حاضر، قیمت محصولات آمیکو با قیمت هایی که پیش از سال جدید داشتیم تفاوت چندانی نکرده است.»

کامیونت آمیکو

همچنین معاون فروش گروه صنعتی آمیکو درباره زمان بندی برای دستیابی به اهداف داخلی سازی می گوید: «دستورالعمل افزایش داخلی سازی از سوی وزارت صنایع ابلاغ شده است که باید براساس آن نسبت به سال گذشته ۵ درصد داخلی سازی بیش تر داشته باشیم. در همین زمینه، بخش داخلی سازی شرکت نیز هر روز و هر روز قطعات را شناسایی می کند و بهترین را در اختیار قطعه سازان قرار می دهد. همچنین با توجه به قراردادهای خوبی که با قطعه سازان بسته ایم، این رشد داخلی سازی از آن چه وزارت صنایع پیش بینی و ما را برای رسیدن به آن ملزم کرده است بیش تر خواهد بود و با سرعت بیش تری این کار در حال انجام است.»

محمدی در ادامه و در پاسخ به پرسش دیگری از رسانه اسب بخار مبنی بر این که آیا برنامه ای برای ورود به کلاس های دیگر خودروها دارید، به عنوان مثال، پیکاپ های کوچک تر تولید کنید و یا به سراغ تولید خودروهای سواری بروید می افزاید: «خودرو ۲۶۳۱ مجوزها را پاس کرده است و به زودی آماده تولید خواهد شد. در سال ۹۹ نیز برای پیکاپ آسنا اتوماتیک برنامه های خوبی داریم و می توانیم امسال آن را عرضه کنیم. به همین منظور، در حال اخذ مجوزها و پاس کردن استانداردهای لازم هستیم تا بتوانیم آن را نیز در دستور کار قرار دهیم و سبد محصولات مان را تکمیل کنیم.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/23
اسنا اتومات رو نمیتونستن ۲ سال پیش عرضه کنن که لااقل توان ما میرسید بخریمش!
گذاشتن دلار بشه ۴۰ تومن تا ۱ میلیارد از مردم بابتش بگیرن.
نا مسلمونا مگه حقوق من تغییری کرده که چپ و راست ۱۰۰ میلیون ۱۰۰ میلیون میکشید رو اشغالای چینینتون.
اخه خدا چرا اینجا