موضوعات داغ

امروز قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو شامل خودروی K132 انجام می شود

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به گفته های معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، زمان قرعه کشی محصولات این شرکت روز دوشنبه ساعت 10 صبح خواهد بود و این قرعه کشی با حضور مسئولین نظارتی برگزار خواهد شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بابک رحمانی در این خصوص توضیح داد: «در این طرح مشارکتی در حدود 700 هزار نفر شرکت کرده اند که از این بین 50 هزار نفر برنده قرعه کشی خواهند بود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت خواهد گرفت.»

وی ادامه داد: «برای محصول جدید ایران خودرو یعنی خودرو K132 در حدود 80 هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این بین 16 هزار نفر برنده خواهند شد. 34 هزار برنده دیگر نیز متعلق به ظرفیت خودروهای دیگر است.»

رحمانی در خصوص تحویل خودروهای معوق ایران خودرو به مشتریان این شرکت نیز عنوان کرد: «شهریورماه سال گذشته ایران خودرو 200 هزار تعهد معوق داشت که این تعداد در حال حاضر به 50 هزار خودرو رسیده است و این موضوع حاکی از بهبود 70 درصدی شرایط دارد. از کل خودروهای ما، تعهدات 13 دستگاه به‌روز است و تمام تعهدات تا پایان شهریور به‌روز می‌شود.»

گفته می شود که ایران خودرو در زمینه فروش فوق العاده تعهد معوقی ندارد و تا پایان تیرماه تمامی خودروهایی این طرح تحویل داده خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد