موضوعات داغ

رونمایی از نسخه جدید فورد برانکو؛ بازگشت رویایی برانکو پرطرفدار

عکس مطلب اول

پس از انتشار تیزرهای متعدد سرانجام فورد خودرو آفرود برانکو را رونمایی کرد. پیش از آغاز رونمایی از این خودرو که روز گذشته از طریق شبکه های اجتماعی مختلف صورت پذیرفت فورد تیزرهای متنوعی را در حساب اینستاگرام خود از برانکو 2021 منتشر کرده بود.

برانکو قدیمی‌ترین محصول فورد در کلاس شاسی بلند های اسپرت محسوب شده و مدل 2021 آن در دو نسخه دو درب و چهار درب به زودی راهی بازار آمریکا خواهد شد.

مدل های دو درب و چهار درب این خودرو در نسخه استاندارد تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و هر دو برای تردد های خارج از جاده یک انتخاب مناسب اند. از تغییرات جدیدی که می توان در نسل جدید برانکو نام برد سقف فلزی است که امکان جداسازی آن در هر دو نسخه وجود دارد.

برانکو 2021 در مدل استاندارد به یک موتور 2.3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ اکوبوست مجهز بوده که می تواند 270 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

نمای عقب فورد برانکو 2021

علاوه بر موتور مذکور علاقه مندان به فورد برانکو جدید می توانند از یک موتور V6 توئین‌توربوشارژ 2.7 لیتری اکوبوست با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 542 نیوتن متر نیز بهره ببرند.

همچنین یک جعبه دنده دستی 7 سرعته و یک جعبه دنده خودکار 10 سرعته برای متقاضیان خرید این خودرو در مدل های مختلف در دسترس است.

فورد مدعی است که نسخه استاندارد برانکو در سبک ترین حالت وزنی در حدود 1580 کیلوگرم دارد که با افزایش امکانات این عدد به مراتب بیشتر خواهد شد. به عنوان نمونه اضافه کردن payload به نسخه دو درب 530 کیلوگرم و به نسخه چهار درب 321 کیلوگرم به وزن خودرو می افزاید. به علاوه اضافه کردن تجهیزات و امکانات مختلف مربوط به سقف خودرو نیز در مدل های مختلف وزنی بین 50 تا 200 کیلوگرم به خودرو اضافه خواهد کرد.

کابین برانکو 2021 در نسخه های دو درب و چهار درب اسپرت تفاوت قابل توجهی با نسخه استاندارد دارد. نسخه های استاندارد شباهت فراوانی با نسل اول برانکو یعنی مدل های سال 1965 دارند اما نسخه های اسپرت مدرن تر و لوکس تر بوده و حتی در خارج از کابین با نمونه های استاندارد نیز متفاوت اند. از جمله این تفاوت ها می توان به چراغ های اصلی و پوشش محافظ موتور خودرو اشاره کرد.

کابین فورد برانکو

از جمله امکاناتی که در نسخه اسپرت چهار درب مشاهده می شود نمایشگر لمسی 8 اینچی و کلیدگردانی مشابه با دسته دنده است. به علاوه یک نمایشگر رنگی مخصوص که عملکردی مشابه با پنل پشت فرمان دارد نیز در مدل چهار درب اسپرت موجود است. این در حالی که در نسخه دو درب استاندارد شاهد حضور یک نمایشگر ساده 12 اینچی در خودرو هستیم و جنس چرم های مورد استفاده در صندلی ها نیز متفاوت است.

فورد از بهار سال آینده میلادی برانکو 2021 را در هر دو نسخه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل تولید خواهد کرد و قیمت پایه این خودرو در نسخه دو درب استاندارد کمی بیشتر از 28 هزار دلار و در نسخه چهار درب اسپرت به 60 هزار دلار خواهد رسید.

این خودرو در 7 نسخه با پیش پرداخت 100 دلار در تمامی نمایندگی های فورد در سرتاسر آمریکا قابل سفارش است اما همانطور که پیش از این نیز عنوان شد عرضه خودرو در آمریکا از بهار سال آینده میلادی صورت خواهد پذیرفت.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر تصاویر و ویدئویی از فورد برانکو 2021:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد