موضوعات داغ

محدودیت‌های جدید کرونایی در آموزشگاه‌ها و کلاس‌های رانندگی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به گفته های معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، در هفته پیشرو تمامی کلاس‌های آموزش آیین‌نامه و امتحانات آیین‌نامه برای مقابله با کرونا لغو خواهد شد.

به نقل از ایسنا، سرهنگ عین‌الله جهانی در این خصوص توضیح داد: «ستاد مقابله با کرونا در پی افزایش آمارهای مبتلایان به کرونا در کشور یک‌سری محدودیت‌های جدید را در برخی از صنوف و اماکن ابلاغ کرده است و به همین دلیل نیز کلاس‌های تئوری آموزش آیین‌نامه و آزمون آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی در هفته پیش رو متوقف خواهند شد.»

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در ادامه در خصوص آزمون های شهری نیز توضیح داد: «برگزاری آزموهای شهری ایرادی نداشته اما باید تمامی شروط لازم اجرایی شود. این شروط از قبل ابلاغ شده و باید تمامی افراد از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری هوشمند داخل خودروها رعایت شود. در این همین راستا نیز سوار کردن چهار نفر در خودرو ممنوع است و فقط باید یک‌نفر آزمون‌دهنده با افسر آزمایش در داخل خودرو باشد.»

وی در انتها ضمن تاکید بر لازم‌الاجرا ابلاغیه های پلیس راهور برای آموزشگاه های رانندگی عنوان کرد: «افراد در صورتی‌که با موارد نقض ابلاغیه‌ها و اصول یادشده مواجه شدند، می‌توانند موضوع را با شماره تلفن 197 اطلاع دهند.»

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد