موضوعات داغ

ایران خودرو به دنبال تولید خودروی ارزان قیمت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر پیش توسعه و تکوین محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به طراحی و ساخت خودروهای ارزان قیمت با همکاری معاونت علمی، اعلام کرد که این طرح تا ۶ ماه آینده اجرایی شده و محصول آن به مرحله تولید خواهد رسید. مهندس رحیمی در نشست آنلاین نیازهای ایران خودرو با اشاره به برنامه‌ همکاری‌ شرکت ایران خودرو با بخش‌ های علمی و تحقیقاتی کشور، عنوان کرد که در حال حاضر تفاهم نامه های مختلفی با بخش های هوافضای سپاه، جهاد دانشگاهی، سازمان انرژی اتمی، دانشگاه علم و صنعت و همچنین سازمان صنایع دفاعی کشور به منظور توسعه فناوری های مورد نیاز ایران خودرو به امضا رسیده است.

از جمله مواردی که شرکت ایران خودرو با امضای تفاهم همکاری با سازمان های مربوطه به دنبال آن است، توسعه محصولاتی همچون موتورهای کم مصرف، گیربکس، تولید باتری‌ موتورسیکلت های برقی و همچنین خودروهای برقی می شود و از طرفی دیگر، تست و مهندسی شامل ساخت تونل باد هم زمینه‌ های همکاری شرکت ایران خودرو با سازمان هوافضای سپاه خواهد بود. همکاری ایران خودرو با جهاد دانشگاهی نیز در زمینه‌ طراحی و توسعه خودرو متصل، ساخت کاتالیست، مواد پلیمری، تجهیزات و ماشین آلات تولید و خودروهای برقی و باتری خواهد بود که در حال حاضر برخی از این تفاهم نامه ها به مرحله اجرایی رسیده است.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، مدیر پیش توسعه و تکوین محصولات ایران خودرو همچنین خاطرنشان کرد که یکی از اصلی ترین اهداف ایران خودرو در زمینه‌ همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طراحی و تولید خودروهای ارزان قیمت است که در این راستا کمیته مشترکی میان این شرکت و معاونت علمی تشکیل شده و امیدواریم که بتوانیم طی 6 ماه آینده این طرح اجرایی شده و یک محصول ارزان قیمت تولید کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد