موضوعات داغ

نیسان از لوگو جدید خود رونمایی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برند جدید نیسان طی چند روز گذشته همراه با معرفی نیسان آریا رونمایی شد. این برند نشانگر دورانی جدید برای این شرکت خودروسازی خواهد بود. نیسان با این کار قصد دارد تا شهرت از دست رفته خود را که آسیب شدیدی به وجهه این شرکت وارد کرده بود، احیا کند.

لوگو جدید نیسان نگاهی به آینده دارد، در حالی‌که با افتخار به میراث غنی شرکت و دستاورد‌های نیسان در گذشته نیز توجه دارد. همین مساله برای نیسان آریا نیز صدق می‌کند و نیسان قصد دارد با معرفی لوگو جدید به همراه محصول تازه خود، از اجرای روندی تازه در فعالیت‌های خودروسازی خود خبر دهد.

لوگو جدید نیسان با تعویض نسل یا تجدید چهره دیگر مدل‌های نیسان روی این خودروها قرار خواهد گرفت. آرم جدید نیسان براساس الهام گرفتن از خورشید طراحی شده و بر استراتژی‌های الکتریکی سازی و استفاده از انرژی‌های پاک در نیسان تاکید می‌کند. این لوگو زبان طراحی ساده‌تری دارد و برقراری ارتباط با آن برای انسان‌ها ساده‌تر است. علاوه بر نیسان تعدادی دیگر از خودروسازان نیز در تلاش هستند تا با معرفی لوگوهای جدید، روند خودروسازی خود را احیا کنند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به فولکس واگن اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد