موضوعات داغ

پیروزی مقتدرانه همیلتون در فرمول یک مجارستان

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

مرحله سوم از مسابقات فصل ۲۰۲۰ برگزار شد و شاهد پیروزی مقتدرانه همیلتون در فرمول یک مجارستان بودیم. قبل از شروع مسابقه مکس ورشتپن به باله جلو خودرو خود آسیب جدی وارد کرد که با عملکرد عالی مکانیک های ردبول توانست به استارت مسابقه برسد.

استارت مسابقه کاملا اسانس مرسدس را داشت، ۴خودرو ابتدایی یا مرسدس بودند یا موتور مرسدس داشتند. هنگام استارت رانند مرسدس، والتری بوتاس دچار اشتباه شد و استارت اصلا خوبی نداشت و برعکس بوتاس، ورشتپن با یک استارت عالی خود را بالا کشید و به رده دوم رساند. در نیمه دوم مسابقه موقعیت مکس توسط بوتاس مورد تهدید قرار گرفت و در نهایت این مکس بود که با دفاع های عالی موقعیت خود را تثبیت کرد و به جایگاه دوم رسید.

جدول رده بندی فرمول یک مجارستان ۲۰۲۰
و اما لوئیس همیلتون، برنده بی چون و چرای امروز، راننده ایی که توانست رکورد پیست را با زمان ۱:۱۶.۶۲۷ جابجا کند. رکوردی که تا به امروز در اختیار مایک شوماخر بزرگ بوده است. برتری همیلتون و مرسدس بر سایر تیم ها به حدی قابل توجه بود که توانست تا رده ۶ام را لپ کند.

عملکرد خودرو های فراری قابل قبول تر از دو مسابقه گذشته بود اما همچنان فراری از کمبود سرعت رنج می برد. خودرو های مکلارن نیز که نگاه های بسیاری را از ابتدای شروع مسابقات به سمت خود کشیده اند نتوانستند همانند دو مسابقه گذشته درخشش خود را حفظ کنند. برای ریسینگ پوینت نیز همین شرایط صادق بود، با وجود اینکه در استارت مسابقه رده سوم و چهارم را در اختیار داشتند اما در پایان نتوانستند رده هایی بهتر از ۴ و ۷ را کسب کنند.

جدول رده بندی سازندگان
با نتایج امروز ردبول توانست در جدول سازندگان جایگاه دوم را کسب کند و مکلارن به یک رده پایین تر بفرستد. ریسینگ پوینت و فراری نیز بدون تغییر در جایگاه خود به مرحله بعدی مسابقات خواهند رفت.

به زودی با مصاحبه رانندگان و اخبار مسابقه فرمول یک مجارستان در خدمت شما خواهیم بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد