موضوعات داغ

امکانات جذابی که با خرید تسلا مدل X نصیبتان می شود + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

کمپانی خودروسازی تسلا با طراحی و ساخت خودروی "تسلا مدل S" و سپس طراحی و توسعه محصولات مختلفی همچون "تسلا مدل X"، "تسلا مدل 3"، "تسلا مدل Y" یا حتی خودروی پیکاپ "تسلا سایبرتراک"، موفق شده انقلابی در صنعت خودروسازی ایجاد کند و به عنوان یک پیشرو در تولید خودروهای الکتریکی، دیگر خودروسازان بزرگ جهانی را مجبور کند تا برای عقب نماند از تسلا در زمینه طراحی و ساخت ماشین های الکتریکی، هرکدام به نوبه خود یک یا چند خودروی الکتریکی را در سبد فروش خود قرار دهند.

در بین محصولات تسلا، قطعا خودروی شاسی بلند تسلا مدل X نه تنها یکی از محصولات انقلابی این شرکت به شمار می رود، بلکه یکی از خاص ترین خودروهای موجود در بازار هم به شمار خواهد رفت که نوآوری های متعدد و ویژگی های منحصربه فرد آن بویژه درب های فالکون عقب که همچون بال پرنده به طرف بالا باز می شود، آن را از هر خودروی دیگری متمایز کند.

حال امروز مانی خوشبین، ثروتمند نام آشنای ایرانی الاصل که تاکنون فیلم های زیادی از آن در خودروبانک شاهد بوده ایم، در کلکسیون منحصربه فرد خود و در کنار خودروهای چندین میلیون دلاری، یک دستگاه خودروی شاسی بلند تسلا مدل X هم دارد که در یکی از ویدیوهای خود به سراغ آن رفته و ویژگی های منحصربه فرد آن را به ما نشان می دهد. در ادامه می توانیم نبوغ شرکت تسلا و قرار دادن ویژگی هایی جذاب و منحصربه فرد در شاسی بلند تسلا مدل X را در قالب ویدیو با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد باشید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/2
ویدیو هاتون رو تو یوتیوب آپلود کنید چون تو آپارات هیچ کس نمیبینه
بنده با سرعت دانلود 30 مگابیت و پیگ داخلی زیر 25 نمیتونم ویدیو های آپارات رو ببینم هر 10 ثانیه متوقف میشه. به نفع خودتونه تو یوتوب آپلود کنید
1399/5/2
از فوق العاده هم اونورتر بود.دمشون گرم .بیشتر افسردکی گرفتم ولی دیدنش هم واقعا لذت بخش بود.از اینا بیشتر بزارید خودور بانکی ها.دمتونم گرم