موضوعات داغ

به روز رسانی ویلیامز برای هر دو خودروی خود

عکس مطلب اول

فصل خوب ویلیامز با چاشنی دیگری تقویت خواهد شد. هر دو خودروی این تیم در گرندپری بریتانیا 2020، به روز رسانی قدرتمندی دریافت خواهند کرد. بعد از فصل 2019 که نمایشی بسیار ناامیدکننده از این تیم انگلیسی دیدیم، همه از شرایط آن‌ها ناراضی بودند. اما در شروع این فصل آن‌ها نشان دادند تا چه حد پیشرفت کرده و در راه درستی قدم برداشته‌اند. اگرچه هنوز موفق به کسب امتیاز نشده‌اند اما حداقل در مرحله تعیین خط موفق شدند به Q2 برسند.

این به روز رسانی مختص هر دو خودرو است. مدیر بخش عملکرد خودروی ویلیامز، دیو رابسون، در گفتگو با اتواسپرت می‌گوید:

ما یک به روز رسانی داشتیم که به دلیل نداشتن نسخه دیگری از آن مجبور شدیم آن را در مسابقات اخیر چند روز در یک خودرو و چند روز در خودروی دیگر استفاده کنیم. جورج از آن در مجارستان استفاده کرد و فکر می‌کنم نتیجه مثبتی داشت. بسیار قوی است، پس احتمالا شرایط برای نیکولاس کمی سخت‌تر بوده است.

رابسون توضیحاتی در مورد اینکه این به روز رسانی مربوط به چه قسمتی از خودرو بوده است، نداد، اما خودروهای ویلیامز تا به اینجای فصل با قطعات متعددی تست شده‌ است. در اتریش آن‌ها سیستم فنربندی باریک‌تری را ارزیابی کردند تا از مزیت ایرودینامیکی آن، بدون از دست دادن تمامیت ساختاری خودروی خود، استفاده کنند. همچنین از باله‌‌ای در سمت راست خودرو برای هدایت هوا به قسمت‌های خنک کننده خودرو استفاده کردند که بعدا در مجارستان این باله در هر دو سمت خودرو نصب شد. ویلیامز نمی‌داند که این به روز رسانی جدید تا چه حد می‌تواند به آن‌ها کمک کند، اما می‌دانند که بسیار برای آن‌ها مفید خواهد بود و تصمیم گرفتند برای هر دو خودرو آن را به سیلوراستون بیاورند. رابسون در این خصوص گفت:

آن‌ها (راننده‌ها) نوبتی از آن استفاده کرده‌اند. تعیین خطی بارانی در اتریش داشتیم پس گفتن چنین چیزی سخت است، ولی فکر می‌کنم هر دو با آن و بدون آن رانندگی را تجربه کرده و بسیار قانع شده‌اند که خیلی به ما کمک می‌کند. در مسابقه بعدی هر دو این به روز رسانی را خواهند داشت اما نمی‌توانم به شما عدد بگویم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد