موضوعات داغ

میتسوبیشی پاجرو به آخر خط رسید؛ اسطوره ژاپنی بالاخره بازنشسته شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

میتسوبیشی در ماه آوریل سال گذشته با عرضه سری "Final Edition" از خودروی شاسی بلند "میتسوبیشی پاجرو"، این خودروی باسابقه را در بازار خانگی خود بازنشسته کرد. اما خارج از کشور، این خودرو هنوز هم در برخی از مناطق جهان تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد، اما براساس گزارش های جدید بدست آمده، به نظر می رسد که سرانجام در سال 2021 میلادی تولید و عرضه برند با سابقه "پاجرو" در سطح جهانی هم متوقف خواهد شد.

برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی پاریس 2006، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی از این خودرو رونمایی کرد و تقریبا برای 15 سال میتسوبیشی پاجرو در نسل فعلی به فعالیت خود ادامه داده است، هرچند در سال های 2009، 2010، 2012 و همچنین 2015 مدل های فیس لیفت جدیدی از این خودرو دوباره معرفی شود تا مشتریان همچنان ترغیب به خرید و استفاده از این خودروی شاسی بلند شود، اما سرانجام بعد از 15 سال فعالیت و درحالی که همه ما منتظر طراحی و ساخت یک نسل جدید از این برند خوش نام و باسابقه بودیم، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی خبر از بازنشسته شدن این برند داد تا برای همیشه با آن خداحافظی کنیم.

میتسوبیشی پاجرو

میتسوبیشی پاجرو زمانی به آخر خط رسید که در سال 2018 میلادی کمپانی خودروسازی میتسوبیشی با کاهش شدید تقاضای این خودرو مواجه شد و زمانی که ثبت نام این خودرو به کمتر از 1000 دستگاه رسید، تصمیم به معرفی نسخه Final Edition و ساخت 700 دستگاهی آن گرفت تا پایانی باشکوه برای برند پاجرو رقم بزند. دلیل اصلی کاهش تقاضای میتسوبیشی پاجرو، معرفی محصولاتی همچون "اوتلندر پلاگین هیبریدی" و "اکلیپس کراس" عنوان شده است و مشتریان میتسوبیشی ترجیح می دهند تا بجای پاجرو، از این دو محصول جدید و اقتصادی استفاده کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد