موضوعات داغ

به روزرسانی هر دو خودرو رنو برای پیست سیلورستون

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

تیم رنو تایید کرده است که هر دو خودرو آنها به رانندگی دنیل ریکاردو و استبان اکون از آخرین به روزرسانی این تیم در دو مسابقه سیلورستون بهره مند خواهند بود.

تا اینجای کار تیم رنو در کسب امتیاز توسط هر دو خودرو موفق عمل نکرده است و از سه مسابقه ابتدایی فصل در دو مسابقه یک خودرو خود را از دست داده است و نتیجه بهتر از هشتمی هم کسب نکرده اند.

به نظر مدیر فنی بخش شاسی رنو، پت فرای، رنو در جایگاه مناسبی قرار دارد و شانس پیشرفت بسیار خوبی را خواهد داشت. به اعتقاد پت خودرو رنو نسبت به پارسال پیشرفت چشمگیری داشته است و در بین تیم های با پیشرفت خوب قطعا جای خواهند گرفت.

قطعا باید بیشتر از این بر روی خودرو کار کنیم؛ در بخش قابلیت اطمینان ضعیف عمل کرده ایم و از همان بخش هم آسیب دیدیم. در این بخش به دشت در حال بهبود هستیم، از بهبود کیفیت قطعات تا دقت عمل بیشتر در ساخت و مونتاژ خودرو.

به همین منظور خودرویی که به پیست سیلورستون خواهد آمد بهبود همه جانبه ایی را تجربه کرده است. نمیگویم که این به روزرسانی ها کافی هستند، اما امیدواریم برای ما یک پیشرفت معنی داری را ایجاد کنند.

سیلورستون بهترین مکان برای تست به روزرسانی های جدید است، به اندازه کافی مسیر مستقیمی دارد تا آیرودینامیک خودرو را بسنجیم و پیچ های فوق العاده ایی که بتوانیم عملکرد خودرو را درک کنیم. اگر هوا خشک باشد ایده هایی بسیاری برای اجرا خواهیم داشت. در فصول گذشته خودرو ما مناسب این مدل پیست ها نبود، اما امسال علایمی وجود دارد که خلاف این مورد را ثابت میکند و این یعنی در مسیر درستی حرکت میکنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد