موضوعات داغ

میتسوبیشی دیگر علاقه ای به ادامه فعالیت در اروپا ندارد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

میتسوبیشی، معرفی محصولات جدیدش در بازار اروپا را به عنوان بخشی از برنامه کاری این شرکت برای سرمایه‌گذاری‌های آینده در جنوب شرقی آسیا متوقف خواهد کرد. در طی سه سال آینده، این شرکت قصد دارد هزینه‌ها را کاهش داده و به عنوان بخشی از سازماندهی مجددش به رشد پایدار دست یابد.

این تصمیم شامل معرفی نکردن نسل بعدی میتسوبیشی اوتلندر در اروپا خواهد بود. این کراس‌اوور قرار بود در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد اروپا شود، اما این شرکت در لحظه آخر از انجام این کار منصرف شد.

میتسوبیشی در حال حاضر حضوری قوی در جنوب شرقی آسیا دارد و شرکت بر این باور است که در آنجا بهتر می‌تواند به رقابت با دیگر شرکت‌ها بپردازد. مدل‌های آینده در این منطقه روی محصولات آفرود تمرکز خواهند کرد. خودروهای آینده این شرکت در آن منطقه شامل وانت ترایتون، اکس‌پاندر MPV، پاجرو اسپورت، و دو خودرو بی‌نام هستند.

یک مدل آفرود که دیگر تولید نخواهد شد میتسوبیشی پاجرو است. به عنوان بخشی از کاهش هزینه‌ها در برنامه کاری جدید، این شرکت قصد دارد تولید این شاسی بلند را متوقف کند. بنا بر گزارش‌ها، کارخانه تولید این مدل در سال ۲۰۲۱ تعطیل خواهد شد. نسخه کنونی پاجرو به زمان معرفی آن در سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد.

میتسوبیشی همچنین برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می‌خواهد با شرکای خودش در نیسان و رنو، همکاری بیشتری داشته باشد. این شامل استفاده از فناوری آن‌ها مانند سیستم‌های دستیار رانندگی و سیستم‌های خودروهای الکتریکی در خودروهای آینده میتسوبیشی است.

در حالی که این بخشی از برنامه کاری جدید میتسوبیشی نیست، اما این شرکت خودروهای به‌روزشده جدیدی را راهی آمریکا خواهد کرد. فیس‌لیفت میراژ، میراژ G4، اوتلندر پلاگین هیبریدی، و اکلیپس کراس طی ماه‌های آینده عرضه می‌شوند. نسل بعدی اوتلندر هم در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ وارد آمریکا خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد