موضوعات داغ

کیا K5 جدید را در حال اجرای یک بدلکاری تیمی تماشا کنید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کیا به تازگی از دینامیک خودروهای کیا K5 مدل ۲۰۲۱ در کنار یکدیگر با عنوان بدلکاری تهدید سه‌گانه رونمایی کرده است. این بدلکاری که در اوایل این هفته طی یک پخش زنده اجرا شد، شامل سه نسخه از این مدل جدید بود که دوتای آن‌ها از روی دیگری می‌پریدند.

در این ویدیو، دو کیا K5 را می‌بینیم که از روی دو سطح شیبدار در جهت مخالف یکدیگر می‌پرند. در همین حین، کیا K5 سوم در فضای خالی بین دو سطح شیبدار دستی می‌کشد. دو مدل آبی با موفقیت پرش خود را انجام می‌دهند، در حالی که خودرو سوم زیر آن‌ها یک دور ۱۸۰ درجه می‌زند.

این بدلکاری جذاب توسط شان گراهام، جلیل جی و بریونا لینچ انجام شده است. آن‌ها از نسخه‌های اصلاح‌شده K5 استفاده کرده‌اند که مجهز به رول کیج هستند و فضای داخلی آن‌ها خالی شده است.

این کمپین تبلیغاتی شامل محصولات چاپی، دیجیتالی، اجتماعی و رسانه‌ای می‌شود، و راسل ویگر مدیر عملیات بازاریابی کیا موتورز آمریکا در این باره گفته است:

کیا K5 مسیر کاملا جدیدی را برای کیا و بازار سدان اندازه متوسط رقم زده است، پس ما به کمپین تبلیغاتی خاصی نیاز داریم که به اندازه این خودرو، اکشن و پویا باشد.

کیا K5 مدل ۲۰۲۱ جایگزین اپتیما می‌شود و دارای یک طراحی جدید و جسورانه، دو موتور توربوشارژشده و آپشن سیستم رانندگی تمام چرخ محرک است. مدل پایه دارای موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۸۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌متر است، در حالی که K5 GT موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر دارد که توان ۲۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۲۱ نیوتن‌متر تولید می‌کند. موتور دوم به یک سیستم انتقال قدرت هشت سرعته دوکلاچه متصل است که باعث شده شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این مدل ۵.۸ ثانیه باشد.

قیمت مدل پایه کیا K5 از ۲۳۵۰۰ دلار آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/14
بی نظیره این ماشین... بهترین در این کلاس بدون شک