موضوعات داغ

کریستیانو رونالدو برای جشن قهرمانی یوونتوس یک بوگاتی چنتودیچی خرید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کریستیانو رونالدو، پس از قهرمانی یوونتوس در سری‌آ برای نهمین بار متوالی، یک بوگاتی چنتودیچی خریده تا آن را در کنار شیرون و دیگر ماشین‌های شگفت‌انگیز خودش قرار دهد. با توجه به اینکه فقط ۱۰ دستگاه بوگاتی چنتودیچی تولید خواهد شد، تنها یک بازیکن افسانه‌ای مانند رونالدو می‌تواند چنین خودروی خاصی را بخرد. آیا این بوگاتی که تولید محدودی داشته برای تحت‌تاثیر قرار دادن یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ کافی است؟

بوگاتی چنتودیچی با قیمت ۵.۵ میلیون دلاری قطعا ارزان نیست، اما کریستیانو رونالدو برای پرداخت این مبلغ مشکلی نداشته، چون یوونتوس مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار را برای بستن قرارداد چهارساله با او پرداخت کرده است. این ابرخودرو خاص براساس بوگاتی شیرون ساخته شده که رونالدو صاحب یک نسخه از آن هم هست، اما تغییراتی در آن صورت گرفته تا منحصر به فرد باشد.

بوگاتی چنتودیچی

بوگاتی چنتودیچی طراحی خارجی کاملا متفاوتی دارد که یادآور ابرخودرو بوگاتی EB110 در دهه ۱۹۹۰ است. این ظاهر منحصر به فرد باعث شده بوگاتی چنتو دیه‌چی با شیرونی که براساس آن ساخته شده کاملا متفاوت باشد. بوگاتی چنتودیچی از نسخه ارتقایافته موتور W-16 شیرون بهره می‌برد. قدرت از ۱۵۰۰ اسب‌بخار در شیرون به ۱۶۰۰ اسب‌بخار در چنتودیچی افزایش یافته است. چنتودیچی همچنین دارای دو جفت اگزوز و یک دیفیوزر بزرگتر در عقب است که داون‌فورس و پایداری را در سرعت بالا افزایش می‌دهد.

ساخت این ابرخودروهای سفارشی نیازمند زمان زیادی است، بنابراین کریستیانو رونالدو هم باید مانند بقیه مشتریان منتظر تولید خودرو خودش بماند. تحویل این ابرخودرو تا سال ۲۰۲۱ آغاز نخواهد شد، اما رونالدو هم برای سپری کردن این زمان مشغله زیادی از جمله حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را دارد. رونالدو فعلا محبور است با بوگاتی شیرون خودش رانندگی کند، اما بالاخره هر کسی مشکلات مخصوص خودش را دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/14
تا پراید نخرخ کلکسیونش ناقصه
و بی ارزش
1399/5/14
بسه بابا یک هفته اس گیردادین به این ماشین یکم ازاوضاع مملکتتون بگیدکه پدرمردم دراومده تواین فقروبدبختی این چیه برای جونای ارزو به دل که هزاران امیدواسه ایندشون داشتن ونمیتونن ب کوچکترین ارزوشون که یه ازدواج ساده اس برسن بعدشماخودرولاکچری لاکچری میکنیدتواین اوضاع ازماکه گذشت حتی ازدواجم نتونستم کنم موهام سفیدشدتوروخدابه جای این خبرای تکراری وازاردهنده فکرجونای مملکتمون کنیدگناه دارن بخدا گناهشون گردن مسئولینه تواون دنیاوشایدم این دنیاجواب بگیرن ادمین جان جان مادرت بچاپش
1399/5/14
مردم اینجا منتظر بمونند بعد از 1 سال بهشون لگنی مثل پراید بدن تازه همینم باز کلی تاخیر میخوره
اونجا بعد یک سال همچین ماشینی.....
این حق مردم ایران نیست و...