موضوعات داغ

كلينيک آميكو آسنا توربوشارژ اتوماتیک در هتل المپيک برگزار شد +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آمیکو یکی از خودروسازان خصوصی شناخته شده کشورمان است که بر ساخت خودروهای تجاری سبک، نیمه سنگین و سنگین تمرکز دارد. این شرکت طی سه روز با رعایت تمامی اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی، کلینیک آمیکو آسنا را در هتل المپیک تهران برگزار نمود. استفاده از گیت ضدعفونی، اهدا ماسک و دستکش به بازدیدکنندگان و ارائه برنامه مشخص برای حضور مدعوین، بخشی از اقدامات بهداشتی آمیکو در برگزاری این کلینیک بوده است. کلینیک آمیکو در جهت کسب نظر کارشناسان و صاحب نظران صنعت خودرو در مورد پیکاپ جدید آمیکو انجام شد و بازارسنجی مشخصی برای این خودرو اجرا شد.

این رویداد از 12 الی 15 مردادماه 99 در هتل المپیک تهران برگزار شده و از ساعت 10 الی 18 در فضایی بالغ بر 280 متر مربع پذیرای مدعوین هستند. جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، در هر زمان به صورت متوسط تنها سه نفر در سالن حضور خواهند داشت.

كلينيک آميكو آسنا

بنابر گفته‌های غلامحسین بی‌ریا، آمیکو تصمیم دارد تا سطح همکاری‌های خود را با قطعه‌سازان داخلی افزایش دهد و از توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی برای ساخت و توسعه محصولات خود استفاده کند و به زودی نسخه اتوماتیک پیکاپ آسنا وارد بازار خواهد شد.

بی ریا در ادامه سخنانش ادامه داد:‌ جمع‌آوری بازخوردهای مختلف مشتریان درباره یک محصول می‌تواند اطلاع دقیقی از وضعیت و جایگاه آن محصول در ذهن مشتریان به شرکت عرضه کننده ارائه کند. ما نیز می‌توانیم از این اطلاعات برای توسعه محصول و بهبود جایگاه آن در بازار براساس برنامه‌ریزی‌های آتی استفاده کنیم.

آمیکو آسنا دنده ای به پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی میتسوبیشی مجهز است که یک گیربکس 5 سرعته دستی دارد. از امکانات خاص این خودرو دارا بود به قفل دیفرانسیل روی دیفرانسیل عقب است که آن را از رقبا متمایز می کند.

از امکانات این خودرو می توانیم به دو کیسه هوا، ترمزهای ABS و EBD و چراغ روشنایی روز، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین عقب، مه شکن جلو و عقب، و ... اشاره کنیم.

با برگزاری این کلینیک تخصصی خودرو، به نظر می رسد که به زودی شاهد عرضه نسخه اتوماتیک پیکاپ آمیکو آسنا باشیم که می تواند بسیاری از علاقمندان به آفرود و خودروهای پیکاپ را به سوی خود جلب کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/14
ما بارها تو آفرود تست کردیم این ماشینو ، یک لش به تمام معناست فقط یه موتور شش سیلندر میتونه این هیکل رو تکون بده ضمنا زاویه بریکینگ اور این ماشین افتضاحه