موضوعات داغ

آغاز فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دوکابین توسط گروه بهمن + جدول

عکس مطلب اول

شرکت "بهمن موتور" در شرایط فروش ویژه مردادماه خود، شرایط فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دوکابین مجهز به فرمان هیدرولیک و تجهیزات جدید داخلی را از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 13 مردادماه آغاز کرده و تا روز یکشنبه 19 مردادماه و یا تکمیل ظرفیت اعتبار خواهد داشت که در ادامه مروری بر جزییات فروش آن خواهیم داشت.

باتوجه به اعلام شرکت خودروسازی "بهمن موتور"، خودروی وانت کارا تک کابین 2000 مجهز به فرمان هیدرولیک و به همراه تجهیزات جدید داخلی به قیمت مصوب 158 میلیون و 19 هزار تومانی و مدل دوکابین آن با تجهیزات جدید داخلی به قیمت 168 میلیون و 900 هزار تومانی به فروش خواهد رسید که برای هردوی آنان موعد تحویل هفته سوم شهریورماه امسال تعیین شده است. لازم به ذکر است که تجهیزات جدید داخلی این دو خودرو شامل تغییراتی در طراحی صندلی، سقف کاذب، قفل مرکزی، فرمان هیدرولیک و برخی تجهیزات دیگر می شود.

محصولقیمت مصوب فروش (تومان)موعد تحویلرنگ قابل عرضه
وانت کارا تک کابین تیپ 3 فرمان هیدرولیک با تجهیزات داخلی جدید158/900/000هفته سوم شهریورماه 99سفید، نقره ای و نقرآبی
وانت کارا دو کابین تیپ 3 فرمان هیدرولیک با تجهیزات داخلی جدید168/900/000هفته سوم شهریورماه 99سفید، نقره ای و نقرآبی

برای خرید این خودرو می توانید از گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی به شماره 02152888800 به آدرس تهران خیابان شهید رجایی، پایین تر از میدان بهشت، پلاک ۲۶۲ مراجعه کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/14
یعنی ازبهمن خودرو و کرمان خودرونامردتروسواستفاده گرترخودروسازنیست اخه بی انصاف ماشینی که برای۵۰سال پیش طراحیش۱۷۰م گذاشتی چقداخه بی صاحاب شده
1399/5/14
پولدارا برن ثبت نام کنن شاید پولدارتر شدن
1399/5/14
واقعا جای تاسف داره هر روز یه قیمت جدید میدن تا قبل عید حدود 85 بود...وانت هم برای ما شده ارزوی دست نیافتنی...
1399/5/14
چند روز پیش رفتم واسه ثبت نام وانت کارا ، من رفتم واسه ثبت نام میگن وانت کارا تک کابین ۱۶۸.۹۰۰ گفتم عزیز من کاپرا نمیخوام وانت تک کابین کارا میخوام ، اصلا باورم نمیشد که ماشینی که تا همین چند ماه پیش قیمتش تو کارخونه ۱۰۳ میلیون بود الان شد ۱۶۸.۹۰۰ ، اخه چطوریه واقعا تو ایران ؟ باز بگین پراید وانت ۱۰۰ میلیونی بدرد نمیخوره
بعد مسئول فروش بهم میگه نه این ماشین اگه ۲۰۰ میلیون هم باشه بازم ارزش داره ، گفتم واسه چی ؟ میگه موتورش میتسوبیشی هست
البته موتور DAE میتسوبیشی چین