موضوعات داغ

امکانات خارق العاده ای که بر روی مارشال مسابقات فرمول یک نصب شده + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای مارشال یا سیفتی کار در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک اهمیت بالایی دارند و نقش مهم آنان زمانی به چشم می آید که معمولا حادثه ای در پیست اتومبیلرانی رخ دهد، اینجاست که خودروی مارشال وارد پیست شده و تا رفع مشکل و پاکسازی پیست از خطرات احتمالی، ماشین های فرمول یک را با سرعتی محدود پشت سر خود نگه می دارد.

از سال 1996 میلادی تا به امروز، وظیفه طراحی و ساخت خودروهای مارشال مسابقات فرمول یک برعهده کمپانی خودروسازی مرسدس بنز بوده است و این خودروساز آلمانی هم بهترین خودروهای خود را در طول سال های اخیر برای مدیریت مسابقات در شرایط بحرانی آماده کرده است که آخرین و بهترین آن را می توان خودروی مرسدس AMG GT R با یک قلب تپنده 577 اسب بخاری معرفی کرد.

این خودرو در بخش فنی خود یک موتور قدرتمند هشت سیلندر 577 اسب بخاری دارد، اما چیزی که امروز در خودروبانک بررسی می کنیم، تجهیزات مورد استفاده بر روی این اتومبیل خواهد بود که به آن در مدیریت مسابقه هنگام ورود به داخل پیست کمک می کند. باتوجه به فیلمی که با زیرنویس فارسی در زیر قرار گرفته است، می توانید با تجهیزات مورد استفاده بر روی خودروی مارشال مسابقات فرمول 1 بیشتر آشنا شوید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد