موضوعات داغ

دوج چارجر هلکت برای انجام سه شتاب‌گیری وارد اتوبان آلمان شد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای پرفورمنس دوج همیشه مورد ستایش قرار می‌گیرند – چون مدل‌های اصلی این برند را با توانی در حد ابرخودروها ارائه می‌دهند. چلنجر همیشه توجهات بیشتری را به خودش جلب می‌کند، اما چارجر به دلایل مختلفی جذاب‌تر است. چارجر SRT هل‌کت وایدبادی از موتور ۶.۲ لیتری V8 با توان ۷۰۷ اسب‌بخار بهره می‌برد. همانطور که در ویدیو می‌بینید، این مدل می‌تواند در بخش‌های خاصی از اتوبان آلمان به سرعت‌های گیج‌کننده‌ای دست یابد.

این ویدیو فقط شامل بالا رفتن عقربه سرعت‌سنج نمی‌شود، بلکه در آن همچنین شاهد قدرت‌نمایی در دور موتور بالا و بلند شدن دود لاستیک‌ها هستیم. این موتور گشتاور ۸۸۲ نیوتن‌متر تولید می‌کند، که همه آن از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

در اولین شتاب‌گیری، سرعت این سدان به ۲۵۸ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شتاب‌گیری دوم چندان موفقیت‌آمیز نیست، اما چارجر به سرعت ۲۳۹ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. آخرین شتاب‌گیری بهترین آن‌هاست، جایی که به سرعت ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند، اگرچه نمی‌تواند رکورد سرعت ۳۱۳ کیلومتر بر ساعت این مدل را بشکند.

دوج چارجر SRT هلکت یک موجود وحشی متولد آمریکا است، اما چنین سرعت‌هایی در جاده‌های آمریکا قابل ‌دستیابی نیستند. خوشبختانه جاده‌هایی مانند اتوبان آلمان وجود دارند، اما چنین رانندگی‌هایی با سرعت بالا همیشه باید بااحتیاط و در مکان مناسب انجام شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد