موضوعات داغ

فیس لیفت جدید هیوندای سانتافه ۲۰۲۱ با بروزرسانی‌های گسترده عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت هیوندای خط تولید ۲۰۲۱ خودش در آمریکا را رسما معرفی کرد که یکی از مهم‌ترین نکاتش، توقف تولید هیوندای الانترا جی ‌تی و هیوندای النترا جی‌ تی N لاین بود. البته تغییرات دیگری در محصولات این شرکت کره‌ای مخصوصا کراس‌ اوورهای آن صورت گرفته که باید به آن‌ها اشاره کرد.

بیشتر مدل‌ها همان نسخه کنونی خواهند بود، از جمله کونا و هیوندای توسان که با تریم جدید (کونا نایت ادیشن) یا رنگ جدید (خاکستری توسان) عرضه می‌شوند. از طرفی، هیوندای پالیسید تقریبا همان نسخه قبلی است و فقط تریم کالیگرافی به آن اضافه شده است، و نکسو بدون هیچگونه تغییری در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: بررسی هیوندای پالیسید در ایران؛ کره‌ای فول سایز با چشم‌های کروکودیل

هیوندای سانتافه یکی از مدل‌های بحث‌برانگیز این معرفی است. شرکت هیوندای مدل سانتافه را با عبارت «ارتقای محصول» تبلیغ کرد که عبارت مبهمی برای خودرویی است که یک فیس‌لیفت اساسی را تجربه می‌کند.

نسل جدید هیوندای سانتافه با پیشرانه هیبریدی

البته به تازگی فیس‌لیفت سانتافه در خارج از آمریکا عرضه شده است. این کراس‌اوور فیس‌لیفت شده حالا روی پلتفرم جدیدی سوار شده و طراحی جسورانه‌ای دارد که دلیل اصلی آن جلوپنجره بزرگش و چراغ‌های روز شبیه هیوندای پالیسید هستند. این مدل همچنین در اروپا با پیشرانه پلاگین هیبریدی ۲۶۵ اسب‌بخار عرضه می‌شود، اما هنوز مشخص نیست آیا این پیشرانه وارد بازار آمریکا خواهد شد یا خیر.

سانتافه

در مدل پایه کراس‌اوور کوچک ونیو دیگر خبری از جعبه‌دنده شش‌سرعته دستی و چرخ‌های فولادی نیست. تنها چیزی که نسخه دنیم را از SEL متمایز می‌کند، رنگ منحصر به فرد دنیم با سقف سفیدرنگ است.

هیوندای هنوز قیمت مدل‌های ۲۰۲۱ را اعلام نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد