موضوعات داغ

مراحل ترمیم و آج زدن لاستیک های سنگین و فوق سنگین را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

فرآیند ساخت لاستیک خودرو پروسه‌ای سخت و طولانی مدت است و تولید لاستیک برای شرکت‌های فعال در این حوزه چندان راحت نیست. این شرایط با افزایش سایز تایر و تولید لاستیک خودروهای سنگین و فوق سنگین، پیچیده‌تر و از نظر زمانی طولانی‌تر هم خواهد شد.

با این حال لاستیک خودرو یک کالای مصرفی است و پس از طی کردن مسافتی مشخص و یا گذشت زمانی مشخص لازم است که آنان را با لاستیک های جدید جایگزین کنیم.

این کار ممکن است برای دارندگان وسایل نقلیه سنگین وزن و یا حتی وسایل نقلیه سنگین وزن معدنی هزینه بسیار بالایی داشته باشد. اینجاست که تعمیر و آج زنی لاستیک های سنگین و فوق سنگین به عنوان فعالیتی مفید مطرح شده و می تواند به صرفه جویی در هزینه‌های آنان کمک کند.

چرا آج زنی انجام می‌شود؟

در واقع برای ساخت لاستیک از مواد اولیه و قطعات مختلفی از جمله سیم تایر، نخ تایر و بسیاری مواد دیگر استفاده می شود و در طول سال ها استفاده، معمولا آج لاستیک خودرو است که از بین رفته و خاصیت یک لاستیک را از بین می برد.

به همین دلیل مراکزی وجود دارد که اقدام به ترمیم لاستیک و آج زنی آن می کنند تا همچنان امکان استفاده از آنان وجود داشته و مصرف کنندگان هم هزینه کمتری در مقایسه با خرید یک لاستیک کاملا نو پرداخت کنند.

پیرو همین موضوع، در ادامه فیلمی برای شما آماده کرده ایم که می توانید مراحل ترمیم و آج زنی لاستیک های فوق سنگین را شاهد باشید. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترمیم آج لاستیک خودروهای سنگین و فوق سنگین هستید، این ویدیو را از دست ندهید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد