موضوعات داغ

نگاهی به قیمت موتور سیکلت بنلی در بازار آزاد + جدول قیمت هفته سوم مردادماه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

موتورسیکلت‌ها در کنار خودروها جزو مهم‌ترین وسایل نقلیه شخصی هستند که همانند خودروها، طرفداران خاص خود را دارند. همگام با افزایش قیمت خودرو در کشورمان و پس از آن عدم نمایش قیمت خودرو در سایت‌های خرید و فروش مجازی، بسیاری از افراد تصمیم گرفته‌اند تا بودجه خود را که اکنون برای خرید خودرو مناسب نیست، در جهت خرید موتور سیکلت خرج کنند.

امروزه برای مشتریان ایرانی موتور سیکلت‌ها نه تنها ابزارهای جابجایی یا لذت بردن از سواری بلکه جایگزینی مناسب برای خودرو به شمار می‌رود. از سوی دیگر با رشد تعداد خودروها در شهرها و افزایش حجم ترافیک شهری، استفاده از موتورسیکلت برای جابجایی در مسیرهای درون شهری به صرفه تر از استفاده از خودرو است.

بنلی

از سوی دیگر سخت‌گیری‌های مختلفی که طی چندسال گذشته بر صنعت موتور سیکلت اعمال شد، سبب شده تا امروزه تنوع بازار افزایش یابد و گزینه‌های مختلفی هنگام خرید موتور سیکلت پیش روی مشتری باشند. از جمله این گزینه‌ها می توان به موتور سیکلت‌های برند بنلی اشاره کرد.

بنلی، از ایتالیا تا چین

بنلی یکی از قدیمی‌ترین فعالان حوزه تولید موتور سیکلت است که فعالیت خود را از ابتدای قرن بیستم در ایتالیا آغاز کرد. این شرکت همانند خودروسازی‌های بورگوارد یا ام جی در سال‌های اخیر توسط سرمایه‌گذاران چینی خریداری شده و تولید محصولات آن در چین صورت می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه: بررسی فنی و رانندگی با موتورسیکلت بنلی TRK249 - مارکوپولوی چینی

تولید انواع موتور سیکلت بنلی در چین به این برند ایتالیایی الاصل اجازه داده تا محصولات خود را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. خوشبختانه محصولات این شرکت نیز در ایران موجود هستند و شرکت نیکران موتور پاسارگاد، وظیفه ارائه خدمات فروش و پس از فروش موتور سیکلت بنلی در کشورمان را برعهده دارد.

طی چند سال گذشته نمونه‌های مختلفی از موتور سیکلت بنلی به بازار کشورمان عرضه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل‌های بنلی ستا، بنلی اس 180، بنلی اس 249، بنلی TRK249 و بنلی 250 اشاره کرد که در سبک‌های مختلف قرار دارند و از تنوع خوبی برخوردار هستند.

با این حال تمام تولیدات بنلی به موتور سیکلت محدود نمی‌شود و این شرکت اکسسوری‌های مرتبط با موتورسواری و لوازمی از جمله کلاه موتورسواری، دستکش، کاپشن مخصوص و حتی ساعت را به بازار عرضه می‌کند که مورد توجه علاقمندان به موتور سواری و برند بنلی قرار گرفته است.

برای خرید موتورسیکلت بنلی به چه بودجه‌ای نیاز داریم؟

امروزه برای خرید موتور سیکلت بنلی نیاز به مبلغی بین 30 الی 50 میلیون تومان خواهید داشت. البته نمونه‌های حجیم‌تر از موتور سیکلت بنلی موسوم به بنلی 300 نیز در بازار موجود هستند که برای خرید آن‌ها نیاز به تدارک بودجه بیشتری خواهید داشت، البته تجربه سواری با این موتورها نیز متفاوت از نسخه‌های کم حجم و اقتصادی است.

بنلی

در جدول زیر نگاهی به قیمت موتور سیکلت بنلی در بازار آزاد داشته‌ایم. در شرایطی که برای خرید خودرو از نوع معمولی نیاز به بودجه‌ای در حدود 70 الی 80 میلیون تومان خواهید داشت، خرید موتورسیکلت از برندی معتبر و تحت حمایت عرضه کننده فعال می‌تواند گزینه جایگزین مناسبی برای افرادی باشد که مسیر تردد روزانه آن‌ها خیابان‌های درون شهری را شامل می‌شود.

جدول قیمت موتورسیکلت بنلی در بازار آزاد:

مدلکارکردسال ساختقیمت
بنلی 300صفر کیلومتر139984 میلیون تومان
بنلی 250صفر کیلومتر139848 میلیون تومان
بنلی 25030000 کیلومتر139634 میلیون تومان
بنلی 180 اسصفر کیلومتر139952 میلیون تومان
بنلی 1505000 کیلومتر139823 میلیون تومان
بنلی ستا5000 کیلومتر139724 میلیون تومان

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/6
الان من میخوام بنلی ۳۰۰ بخرم چیکار باید بکنم .چطور باید ازتون بخرم