موضوعات داغ

شرایط پیش فروش ساینا S و کوییک S توسط سایپا اعلام شد؛ از شنبه 25 مرداد

عکس مطلب اول

روز گذشته شرایط پیش فروش سایپا اعلام شد که در طی آن دو محصول کوییک S‌ و ساینا S با روش مشارکت در تولید قابل عرضه به خریداران هستند. بنابر گفته سایپا، این شرایط با هدف ایجاد امکان فرصت برابر برای همه متقاضیان و عرضه به مصرف کنندگان واقعی تدارک دیده شده است.

جزئیات شرایط پیش فروش ساینا S و کوییک

مشتریان برای شرکت در شرایط پیش فروش کوییک S ملزم به پرداخت مبلغی برابر با 40 میلیون و هشتصد هزار تومان به عنوان پیش پرداخت هستند. قیمت نهایی خودرو نیز در زمان تحویل به مشتریان اعلام خواهد شد.

برای شرکت در شرایط پیش فروش ساینا S، مصرف‌کننده بایستی مبلغ پیش پرداخت معادل 39 میلیون و 800 هزار تومان را ارائه دهد. موعد تحویل هر دو خودرو ساینا اس و کوییک اس شهریور و مهرماه 1400 اعلام شده و قیمت هر دو خودرو غیرقطعی است.

سود مشارکت در نظر گرفته شده برای شرایط پیش فروش ساینا و کوییک معادل شش درصد و سود انصراف نیز معادل سه درصد در نظر گرفته شده است. در زیر می‌توانید شرایط پیش فروش سایپا و جزئیات آن را مشاهده نمایید:

شرایط پیش فروش سایپا

چگونه برای پیش خرید ساینا اس و کوییک اس اقدام کنیم؟

برای تسریع در فرآیند پیش خرید ساینا S‌ و کوییک S، می‌توانید این کار را از طریق گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی انجام دهید. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا خلیلی کد ۸۹۰۱۵۹ به عنوان بزرگترین نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا در تهران واقع در خیابان شهید رجایی، پایین تر از میدان بهشت، پلاک 262، میزبان شما مشتریان گرامی خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد