موضوعات داغ

مرسدس بنز S600 مایکل جردن به فروش می‌رسد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اگر حتی به ورزش علاقه زیادی ندارید، این نام را تشخیص می‌دهید که دهه ۹۰ را به تسخیر خودش درآورده بود. مایکل جردن بسکتبالیست مشهور تیم شیکاگو بولز آن‌قدر محبوبیت داشت که بقیه تیم‌های NBA هم شماره ۲۳ او را بازنشسته کردند. تیم بولز در آن دهه برنده ۶ قهرمانی شدند؛ داستان زندگی او به تازگی در فیلم مستند ۱۰ قسمتی رقص آخر بررسی شد، و اگر طرفدار پروپاقرص جردن هستید، می‌توانید حداقل یکی از خودروهای او را بخرید.

مرسدس کلاسیک از ورزشکار کلاسیک!

مرسدس بنز S600 مدل ۱۹۹۶ جردن که نمونه بسیارخوبی از خودروهای لوکس دهه ۱۹۹۰ محصول اشتوتگارت است در سایت Beverlyhillscarclub.com به فروش گذاشته شده است. این مدل از موتور ۶ لیتری V12 بهره می‌برد که توان ۴۰۰ اسب‌بخار تولید می‌کند. البته این یک S600 استاندارد نیست - لورینسر تیونر معروفی است که از دهه‌ها پیش مدل‌های مختلف مرسدس را تیونینگ کرده، و این S600 هم دارای کیت بدنه لورینسر است.

مرسدس بنز S600

البته، نکته جذاب درباره این خودرو این است که ادعا شده متعلق به مایکل جردن بوده است. روی دریچه‌های کنترل تهویه آن نام جردن حک شده است. کسانی که مستند آخرین رقص را دیده‌اند، احتمالا این خودرو را تشخیص دهند، چون به لطف تصاویر آرشیوی از دهه ۹۰ در این مستند دیده شد.

این مدل با ۱۵۷ هزار کیلومتر مسافتی که طی کرده در شرایط خوبی به سر می‌برد. چنین مرسدسی قیمت متوسط حدود ۳۵۰۰ دلار دارد، اما به دلیل اینکه در اختیار جردن بوده قطعا قیمتش خیلی بیشتر از این‌ اعداد خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/25
عجب ماشینی و مال چه شخصی حیف که سر مایکل جردن ها و فریدون فرخزاد ها رو بریدن وگرنه شاید دنیا شکل بهتری داشت.
1399/5/27
داداش مایکل جردن زندس اونی که مرد مایکل جکسون بود