موضوعات داغ

ایلان ماسک از بروزرسانی سیستم تعلیق و اتوپایلوت تسلا خبر داد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ایلان ماسک در یک گفتگو که از طریق توئیتر صورت می‌گرفت، از ارائه بروزرسانی‌های گسترده برای تسلا مدل اس و تسلا مدل ایکس در آینده نزدیک خبر داد. این خودروها بزودی یک بروزرسانی سیستم تعلیق را به صورت مجازی دریافت خواهند کرد.

علاوه برآن ایلان ماسک گفت بروزرسانی سیستم اتوپایلوت تسلا در فاصله‌ای بین 6 الی 10 هفته‌ای در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. این خبر پس از آن منتشر شد که شایعاتی در خصوص حالت رانندگی چیتا در تسلا مدل اس مطرح شده بود. این نسخه قرار است تا عملکرد سواری تسلا مدل اس را به طرز شگفت‌انگیزی افزایش دهد.

همچنین بخوانید: امکانات جذابی که با خرید تسلا مدل X نصیبتان می شود + فیلم زیرنویس فارسی

تملک یک تسلا برای مصرف‌کنندگان همواره رضایت‌بخش خواهد بود، چرا که آن‌ها مطمئن هستند همواره بروزرسانی‌های مختلفی برای خودرو آنها منتشر می‌شود. برخی از این بروزرسانی‌ها به طور رسمی توسط تسلا اعلام شده و توسط اپدیت از راه دور و غیرفیزیکی اعمال می‌شوند.

اما همواره بهترین راه برای کسب اطلاع از اینکه بروزرسانی‌های جدید چه هستند و چه زمانی منتشر می‌شوند، پیگیری توئیت‌های ایلان ماسک است. برای مثال می‌توان به توئیت‌های اخیر وی در مورد بروزرسانی سیستم تعلیق و اتوپایلوت تسلا مدل ایکس و تسلا مدل اس اشاره کرد.

سیستم تعلیق تسلا هوشمندتر می‌شود

به گفته ایلان ماسک، بروزرسانی‌های صورت گرفته موجب ارتقای کیفیت سواری، بهبود کارایی پیشرانه و هندلینگ خواهند شد. از آن‌جایی که سیستم تعلیق تسلا مدل اس و تسلا مدل ایکس به صورت دیجیتالی توسط سیستم عامل خودرو کنترل می‌شود، می‌توان تغییرات لازم را در هر لحظه برای این سیستم اعمال کرد.

پیشنهاد مطالعه: مشکلات مونتاژی تسلا مدل Y به بیان مالکان، طبل توخالی ایلان ماسک! + فیلم

این بروزرسانی‌ها توانایی کاربر برای تنظیم سیستم تعلیق خودرو براساس هر منطقه جغرافیایی را نیز افزایش می‌دهد. برای مثال ممکن است شما در جاده‌ای رانندگی کنید که نیاز به بالا بردن ارتفاع سیستم تعلیق داشته باشد. به وسیله بروزرسانی صورت گرفته، هربار که راننده به چنین جاده‌ای برسد، سیستم تعلیق به صورت خودکار ارتفاع تسلا را تغییر خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد