موضوعات داغ

پورشه تایکان توربو اس 2021 رونمایی شد، سریع‌تر از همیشه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کمتر از یکسال پیش پورشه تایکان به طور رسمی توسط خودروساز آلمانی رونمایی شد و در اواخر سال 2019 مشتریان قادر به خرید این سوپراسپرت الکتریکی پورشه بودند. حال پورشه قصد دارد تا تایکان 2021 را با مجموعه‌ای از بروزرسانی‌ها عرضه کند.

نخستین تغییر پورشه تایکان توربو اس برای سال 2021، بهبود 0.2 ثانیه‌ای شتاب نسبت به مدل فعلی است. اکنون اگر راننده لانچ کنترل را فعال کند، پورشه تایکان در 9.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 200 کیلومتربرساعت خواهد رسید. پورشه تایکان توربو اس 2021 برای پیمودن مسیر یک چهارم مایل نیز تنها 10.7 ثانیه زمان لازم دارد که یک دهم ثانیه نسبت به مدل فعلی بهبود را نشان می‌دهد.

امکانات جدید پورشه تایکان

مشتریان می‌توانند پورشه تایکان 2021 را با یک صفحه نمایش رنگی سفارش دهند که وظایف ناوبری و میزان شارژ باتری‌ها را برعهده دارد. علاوه برآن راننده می‌تواند کنترل تماس‌ها و دستورات صوتی خود را از طریق همین صفحه انجام دهد.

علاوه برآن مشتری می‌تواند پورشه تایکان 2021 را با سیستم تعلیق اسمارت لیفت سفارش دهد که تنظیمات آن به وسیله فشار هوا انجام می‌پذیرد. این سیستم تنظیم ارتفاع خودرو را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد تا در معابری همچون بزرگراه‌ها راندمان خودرو بهبود یافته و راحتی پورشه تایکان افزایش یابد.

پورشه تایکان 2021

پورشه تایکان 2021 با یک شارژر 22 کیلوواتی عرضه می‌شود که انتخاب این وسیله نیز اختیاری است. این شارژر نسبت به شارژر 11 کیلوواتی سرعت پر شدن باتری‌ها را افزایش می‌دهد. ظرفیت شارژ باتری‌ها نیز به 200 کیلو وات محدود شده تا طول عمر باتری پورشه تایکان افزایش یابد.

همچنین بخوانید: محدوده برد پورشه تایکان ، فقط 201 مایل!

رادیوی دیجیتالی استاندارد، کیت بدنه کربن اسپرت و هفت رنگ تازه نیز برای پورشه تایکان 2021 قابل انتخاب هستند. رنگ‌های جدید عبارتند از: ماهگونی متالیک، کافه بیج متالیک، خاکستری یخی متالیک، سفید گچی، نپتون آبی، گیلاسی متالیک و فروزن بری متالیک. پورشه از اواسط ماه سپتامبر سفارش گذاری را برای پورشه تایکان 2021 آغاز می‌کند و از یکماه بعد مشتریان می‌توانند خودروهای خود را تحویل بگیرند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد