موضوعات داغ

عملکرد نه چندان رضایت بخش بی ام و M325i در تست گوزن + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

بی ام و به عنوان یکی از بزرگ ترین و باسابقه ترین خودروسازان جهانی، محصولات منحصربه فردی تا به امروز تولید و روانه بازار کرده است و با بررسی های مختلفی که بر روی آنان انجام شده، می توانیم به قابلیت های فنی و کیفیت آنان اطمینان کامل داشته باشیم، اما آیا محصولات این شرکت در تست گوزن هم می توانند عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دهند؟

امروز در خودروبانک، به تماشای عملکرد بی ام و M325i گرن کوپه xDrive خواهیم پرداخت که چابکی، پایداری و مانورپذیری آن در تست گوزن به چالش کشیده شده و عیار واقعی خود را تحت فشارهای مختلف نشان می دهد. هرچند ناگفته نماند که در این تست به دلیل استفاده از لاستیک های نامناسب، نتیجه نهایی چیزی نبود که همه انتظارش را می کشیدند.

تست گوزن چیست؟

تاکنون بارها و بارها تست گوزن خودروهای مختلف را در خودروبانک قرار داده ایم و اگر مخاطب همیشگی ما باشید، قطعا با این تست و نحوه انجام آن آشنایی کافی دارید، اما اگر اولین بار است که با چنین تستی مواجه می شوید، اینجا هستیم تا توضیحاتی را در رابطه با آن ارائه دهیم.

تست "موس" یا همان تست "گوزن، درواقع تستی است که در آن ورود ناگهانی گوزن و یا هر حیوان دیگری به داخل جاده شبیه سازی شده و عملکرد اتومبیل در مانوردهی و ثبات خودرو هنگام فرمان دادن ‌های ناگهانی مورد بررسی قرار می ‌گیرد. ماشینی که از پایداری و ثبات بالاتری برخوردار باشد، می تواند با موفقیت و بدون برخورد با مخروطی های مسیر این تست را پشت سر بگذارد.

حال باتوجه به فیلمی که در انتهای مقاله قرار گرفته، می ‌توانید شاهد عملکرد خودروی بی ام و M235i گرن کوپه در تست گوزن با زیرنویس فارسی باشید که به دلیل لاستیک های نامناسب خود نتوانسته عملکرد چندان مطلوبی از خود نمایش دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد