موضوعات داغ

قیمت ام وی ام 315 پلاس در بازار مشخص شد

عکس مطلب اول

با عرضه ام وی ام 315 پلاس جدید به مشتریان، سروکله این خودرو در بازار هم پیدا شده و معاملات این خودرو در بازار به جریان افتاده است. این خودرو در نمایندگی های رسمی مدیران خودرو به قیمت 290 میلیون تومان فروخته می شود، درحالی که برای خرید این خودرو در بازار قیمت در محدوده 315 میلیون تومان برای فروش اعلام می شود.

نسخه جدید با تغییرات بسیار خوبی در بخش ظاهری و یا حتی تغییراتی در بخش فنی به مشتریان عرضه خواهد شد. در رابطه با تغیییرات ظاهری، قسمت جلو تغییرات زیادی به خود دیده و حالا یک جلوپنجره بزرگ با حاشیه کرومی بر روی سپر قرار گرفته است تا چهره ای تهاجمی تر و اسپرت نسبت به گذشته داشته باشد.

در داخل کابین هم پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده و حتی بهینه سازی های بیشتری نسبت به تغییرات خارجی دریافت کرده است. در واقع طراحی داخل کابین این خودرو حالا شباهتی بسیار زیاد به طراحی داخل کابین ام وی ام X22 پیدا کرده و با ترکیب رنگ جذاب مشکی و نارنجی به مشتریان عرضه خواهد شد.

از تغییرات دیگر ظاهری می توان به رینگ های جدید، طراحی جدید آینه های جانبی و ایجاد تغییراتی در مجموعه چراغ های عقب خودرو اشاره کرد. امکانات جدید این اتومبیل هم شامل سانروف، نمایشگر لمسی، سنسور دنده عقب به همراه دوربین دید عقب، چراغ های مخصوص روز، تریم چرمی، نشانگر فشار باد لاستیک، سنسور نور، کروز کنترل، فرمان برقی و همچنین رینگ های آلومینیومی می شود.

در کنار طراحی و امکانات، بخش فنی اتومبیل هم دستخوش تغییراتی شده و حالا یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک اضافه شده است، درحالی که پیشرانه خودرو دست نخورده باقی مانده و همچنان موتوری 1.5 لیتری تنفس طبیعی با خروجی قدرت 107 اسب بخاری و گشتاور 140 نیوتن متری انجام وظیفه می کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/5
ترجیح میدم یه سراتو کارکرده حتی نسل قدیمی برونم تا این آشغال چینی زشت
1399/6/6
خداییش زشت نیس. ولی سراتو فنیش بهتره اگه سالم باشه
1399/6/6
این آشغال زشت دو سال دیگه کل دنیارو میگیره
شما هنوز بگو پیف پیف بوده میده
سراتو ساپیا با کاسه چرخ عقب و ورق پراید بخر دلتم خوش باشه کره ای سواری
1400/3/2
دوستانی که تا به حال یکبار هم سوار این ماشین نشدید نظر ندید شما برید همون ماشینهای سایپا و ایران خودرو رو سوار بشید یا کره ای قدیمی


اما میبینید که در نسل پنجم این ماشین پیشرفت چشمگیر خواهد بود شاید نزدیک 10 سال بعد بیاد اما اونموقعه متوجه میشید که من راست میگفتم اون موقعه شاید دیدید هندی ها وارد ایران شدند و مردم میگن ماشین هندی آشغاله من حاضرم برم یه ماشین چینی کارکرده بخرم تا این هندی آشغال این قضیه برای کره ای ها و سالهای 83 تا 87 هم برای ژاپنی ها هم بود !

پس انقدر نگید که چینی آشغاله وقتی یبار هم سوار این ماشین نشدید