موضوعات داغ

10 خودرویی که سریع تر از بقیه خودروها در آمریکا فروخته می شوند + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

شیوع ویروس کرونا در جهان مشکلات زیادی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایجاد کرده است و تاثیرات آن را به وضوح می توان بر روی صنعت خودروسازی هم شاهد بود، هرچند صنعت خودروسازی کشور شامل مشکلات این ویروس نمی شود، اما بازار سایر کشورهای جهانی بویژه آمریکا تحت تاثیر قرار گرفته و باعث شده تا مدت زمان انتظار برای فروش یک خودروی صفر کیلومتر کمتر از 2 برابر افزایش پیدا کند.

وبسایت iSeeCars به عنوان یکی از بزرگ ترین سایت های خرید و فروش اینترنتی خودرو در ایالات متحده آمریکا، بیش از 4.4 میلیون خودروی جدید را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده است که در شرایط کرونایی ایالات متحده آمریکا، به طور میانگین 96.9 روز زمان لازم است تا یک خودروی جدید فروخته شود، این درحالیست که پیش از این مدت زمان انتظار برای فروش یک خودروی صفر کیلومتر در شرایط قبل از کرونا به طور میانگین 57.8 روز بوده است.

این مطالعه آمار فروش بیش از 4.4 میلیون خودروی مختلف از ماه مارس تا ماه ژوئن سال جاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و از دل آن محصولاتی را بیرون کشیده است که برای فروش مدل های صفر کیلومتر خود نسبت به سایر برندهای موجود، مدت زمان بسیار کمتری را برای فروش صرف کرده اند.

در این لیست می توان دید که خودروی شورلت تریل بلیزر که اخیرا در نسخه 2021 بروزرسانی شده است، به طور متوسط تنها 19 روز طول می کشد تا برای مدل های صفر کیلومتر آن مشتری پیدا شده و فروخته شود. بعد از این اتومبیل هم می توانیم دو خودروی تلوراید و سلتوس را شاهد باشیم که هر دوی آنان از محصولات کمپانی خودروسازی کیا بوده و جایگاه دوم و سوم را از آن خود کرده اند.

حال در ادامه باتوجه به جدولی که قرار گرفته، می توانید شاهد محصولاتی باشید که برای مدل های صفر کیلومتر آن در مدت زمان بسیار کمتری مشتری پیدا شده و نسبت به سایر برندهای موجود در بازار آمریکا در مدت زمان کمتری فروخته می شوند که جزییات آن به شرح زیر است.

خودرومیانگین روزهای انتظار
شورلت تریل بلیزر19
کیا تلوراید25.7
کیا سلتوس31.3
هوندا CR-V هیبرید35.2
هیوندای پالیسید39
مرسدس بنز GLB40.5
شورلت بولت الکتریکی41.7
تویوتا راوفور هیبرید42.5
سوبارو کراس ترک44.7
لکسوس GX 46046.1
 

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد