موضوعات داغ

قیمت پژو 207 پانوراما و دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک اعلام شد

عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریانی که اقدام به ثبت نام دو خودروی پژو 207 پانوراما و همچنین خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل 3 ماهه اول و دوم سال 99 کرده اند، قیمت نهایی این دو اتومبیل را به منظور تکمیل وجه اعلام کرد.

باتوجه به دعوتنامه ارسالی به مشتریان، برای خودروی پژو 207 دستی با موعد تحویل 3 ماهه دوم سال جاری که حالا از سقف شیشه ای پانوراما سود می برد، قیمت 156 میلیون تومانی تعیین شده است، درحالی که مشتریان دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک که این اتومبیل را با موعد تحویل 3 ماهه اول سال جاری پیش خرید کرده اند، نیاز به تکمیل هزینه 252 میلیون و 600 هزار تومانی خواهند داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/13
مشارکت در تولید یا مشارکت در گرانی؟


ما در خرداد ماه سال 1398 با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بنا به سال رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی در طرح مشارکت در تولید خودرو دنا پلاس اتوماتیک شرکت کردیم و در مرحله اول 80 میلیون تومان با توجه به قانون وزارت صنعت و معدن معادل 50 درصد قیمت خودرو را پرداخت کردیم.
اکنون با گذشت و صبوری ما حواله داران و دیر کرد ایران خودرو بعد از حدود 6 ماه از تاریخ مقرر شده در هنگام عقد قرارداد، ایران خودرو قیمت 252 میلیون تومان را برای سه ماه ابتدايی سال 99 در نظر گرفته است در صورتیکه که قیمت دنا پلاس دنده ای برای سه ماه اول سال 99 قیمتی معادل 103 میلیون تومان بوده است یعنی تفاوت گیربکس اتوماتیک و دنده ای چیزی معادل بر یک و نیم برابر قیمت خودرو و برای فقط یک گیربکس اتوماتیک ایران خودرو 150 میلیون تومان اختلاف قیمت را در نظر گرفته است. حال ما با توجه به مشارکت در تولید و حمایت از صنعت داخلی و 16 ماه انتظار برای تحویل گرفتن خودرو باید همچین بهای گزافی را برای این خودرو داخلی پرداخت کنیم؟!
ما حواله داران با اعلام قیمت این خودرو کاملا شکه شدیم و توان پرداخت همچین قیمتی را نداریم و با توجه به اخبار اعلام شده از سوی ایران خودرو در کانال های رسمی در ماه گذشته مبنی بر قیمت 178 میلیون برای سه ماه اول سال توقع همچنین قیمتی را نداشتیم و با توجه به مدت محدودی که در دعوت نامه ذکر شده ما توان پرداخت همچین مابه التفاوت قیمتی را نداریم.
ما حواله داران دنا پلاس اتوماتیک از مسؤلین محترم شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و همچین نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهشمندیم که هر چه سریع‌تر نسبت به احقاق حق ما مشارکت کنندگان در صنعت داخلی و خریداران خودرو ملی و شفاف سازی قیمت ها اقدام نمایند.

باتشکر فراوان از تمام حامیان حقوق مصرف کنندگان