موضوعات داغ

آغاز پیش فروش 9 محصول سایپا از روز شنبه 15 شهریورماه + جدول

عکس مطلب اول

گروه خودروسازی سایپا در طرح جدید پیش فروش محصولات خود ویژه شهریورماه، عرضه 9 محصول مختلف را به صورت مشارکت در تولید و با سود مشارکت 6 درصد و سود انصراف 3 درصد، از ساعت 10 صبح روز شنبه 15 شهریورماه آغاز کرده و مشتریان تنها 3 روز فرصت ثبت نام و شرکت در این طرح فروش را خواهند داشت.

در این طرح پیش فروش محصولاتی همچون سایپا شاهین، کوییک دنده ای، ساینا S، ساینا، تیبا صندوقدار، سایپا 151 آپشنال، سایپا 151، کوییک R و همچنین خودروی تیبا 2 ثبت نام خواهد شد که در بازه زمانی مهر تا آذرماه 1400 به مشتریان تحویل داده می شود.

در ادامه می توانید جزییات بیشتر این طرح فروش و مبالغ تعیین شده به عنوان پیش پرداخت علی الحساب برای ثبت نام را شاهد باشید.

جزییات طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا

برای خرید چه باید کرد؟

برای شرکت در شرایط فروش سایپا و خرید محصولات این شرکت، می‌توانید به گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی مراجعه کنید. برای خرید این خودروها بعد از خرید و ثبت نام در سایت سایپا، می توانید نمایندگی خلیلی را انتخاب کنید. شعبه میدان بهشت گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی با ارائه خدمات فروش گروه سایپا، میزبان شما مشتریان گرامی خواهد بود. برای مراجعه به این نمایندگی می‌توانید به آدرس خیابان شهید رجایی، پایین‌تر از میدان بهشت، پلاک 262 مراجعه کنید یا آن‌که با شماره تلفن 02152888800 تماس حاصل کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد