موضوعات داغ

آنباکسینگ و بررسی ماکت Buick Riviera 1971 در مقیاس 1:18 + فیلم

عکس مطلب اول

اگر از علاقمندان به خودروباشید ، برند بیوک را میشناسید، مخصوصا قدیمی تر ها مدل هایی از بیوک را شاید خریده باشند و عده کمی هم هنوز آن را دارند. بعضی از مدل های دهه 60 و 70 میلادی مدل بیوک در ایران نیز عرضه شدند و گاهی در خیابان میبینیم بازمانده های بیوک را.

بیوک یکی از زیرمجموعه های GM است که مانند کادیلاک و شورلت، در دهه های 60 و 70 طراحی های خاص و ماندگاری از خود به جای گذاشته است. بیوک ریویرا برای اولین بار در سال 1963 عرضه شد. اولین نسل از ریویرا با استقبال خوبی مواجه شد و سه سال بعد یعنی 1966 دومین نسل بیوک ریویرا نیز روانه بازار شد. درسال 1971 ، نسل سوم بیوک ریویرا به بازار معرفی شد.

بیوک ریویرا 1971

اما امروز به سراغ ماکت نسل سوم بیوک ریویرا رفتیم. این ماکت در مقیاس "یک هجدهم" و از برند Road Signature است. برند ماکت سازی Road Signature غالبا به سراغ دریافت لایسنس ماکت خودروهای کلاسیک رفته و بیشتر هم ماشین های کلاسیک آمریکایی را در بین ماکت های Road Signature می بینید.

این ماکت فلزی نیست و بخشهایی از آن پلاستیکی و بخش های دیگر آن کامپوزیت هستند. لذا وزن ماکت چندان زیاد نیست.

ماکت Buick Riviera 1971

طول ماکت Buick Riviera 1971 حدودا 27 سانتی متر است و دربهای ماکت بازشونده هستند. همچنین درب کاپوت ماکت باز می شود و چرخها و غربیلک فرمان ماکت همزمان میچرخند. در انتها شما را به دیدن کلیپی کوتاه از ماکت بیوک ریویرا 1971 از برند Road Signature دعوت میکنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد