موضوعات داغ

شرایط فروش فوری ایران خودرو و سایپا از اول مهرماه، تزریق خودرو به بازار

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

جعفر سرقینی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه ماهیانه 25 هزار دستگاهی خودرو در طرح فروش فوق العاده خودروسازان از ابتدای مهرماه تا پایان سال خبر داد، ولی با این حال در طرح جدید فروش خودرو لازم شده تا مردم ۱۰ درصد از مبلغ اتومبیل را هنگام ثبت نام واریز کنند.

به گزارش خودروبانک و به نقل از صدا و سیما، جعفر سرقینی سرپرست جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این موضوع که تا پیش از این بخش قابل توجهی از تولید خودروسازان به تعهدات معوق آنان مربوط می شد و این میزان به 80 درصد می رسید، اضافه کرد که در حال حاضر میزان تعهدات خودروسازان کاهش پیدا کرده و حدود 60 درصد از تولیدات خود را به تکمیل تعهدات قبلی اختصاص خواهند داد و با اختصاص 40 درصد تولیدات خود به فروش فوق العاده، می توان ظرفیت فروش خودروسازان را در طرح فروش فوق العاده افزایش داد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه اعلام کرد که با اختصاص 40 درصد از تولیدات خودروسازان به فروش فوق العاده، این امکان فراهم شده است تا از ابتدای مهرماه سال جاری تا پایان سال، ماهیانه 25 هزار دستگاه خودروی مختلف در طرح فروش فوق العاده خودروسازان به مشتریان عرضه شود.

جعفر سرقینی در ادامه با اشاره به شرایط پیش فروش یکساله و همچنین طرح مشارکت در تولید که همچنان به قوت خود باقی هستند، اعلام کرد که فروش 25 هزار دستگاه خودرو به صورت ماهیانه در طرح فروش فوق العاده خودروسازان در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی صورت گرفته و می تواند به کاهش عطش بازار و اختلاف قیمت ایجاد شده بین کارخانه و بازار کمک کند. همانند گذشته، خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده بعد از گذشت 3 ماه به مشتریان تحویل داده می شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد