موضوعات داغ

برای خرید نیسان جوک به چه بودجه‌ای نیاز است؟‌ + نکات پیش از خرید

عکس مطلب اول

خلاقیت خودروسازان طی سال‌های اخیر برای خلق سگمنت‌های جدید و افزایش فروش خودرو به مشتریان، منجر به تولید خودروهایی عجیب و غریب شده که در محافل خودرویی به چشم دشمن به آن‌ها نگریسته می‌شود اما در بازار جهانی به آمار فروش جالبی دست پیدا می‌کنند. یکی از خودروهای عچیب نیسان جوک است، کراس‌اووری شهری با ظاهری متفاوت که به سکو پرتاب نیسان در آمار فروش تبدیل شده است.

در حقیقت آمار فروش نیسان جوک آن‌قدر زیاد بود که نیسان تصمیم گرفت برای سالیان متمادی محصول خود را بدون هیچ تغییری به بازار عرضه کند، چرا که نگران بود با ایجاد تغییر در ظاهر یا قوای فنی خودرو، مشتریان از این محصول محبوب روی‌گردان شوند.

نیسان جوک در ایران

نیسان جوک پرفروش بعد از چند سال و با تلاش‌های جهان نوین آریا، نماینده نیسان در ایران موفق شد به بازار کشورمان راه پیدا کند. این خودرو در بازار با محصولاتی همچون میتسوبیشی ASX، تویوتا C-HR و هیوندای توسان رقابت می‌کند.

ظاهر نیسان جوک یکی از مواردی بود که این خودرو را در طی مدت حضورش در بازار به شهرت رساند. این ظاهر متفاوت و اندکی عجیب با محصولات معمول بازار تفاوت‌های مشهودی دارد و به سختی می‌توان رقیبی برای نیسان جوک یافت که چنین طراحی خاصی را ارائه کند. شاید همین طراحی خاص بود که نیسان جوک را به ستاره پرفروش نیسان در بازار اروپا تبدیل کرد.

همچنین بخوانید:‌ نیسان جوک اسپرت یا تویوتا C-HR توربو – رقابت میان سامورایی های جوان!

نیسان جوک در چند تریم و با مشخصات فنی مختلفی به بازار ایران راه پیدا کرد. این خودرو در سه تیپ اسپرت، اسکای پک و پلاتینیوم به دست مشتریان ایرانی رسید که نسخه اسپرت مجهز به پیشرانه توربوشارژر و دو نسخه دیگر به پیشرانه تنفس طبیعی مجهز هستند. تیپ اسکای پک را می‌توان نسخه پایه نیسان جوک در ایران دانست در حالی ‌که نسخه پلاتینیوم از امکانات رفاهی متعددی برخوردار بوده و یارای رقابت با دیگر رقبای ژاپنی و کره‌ای را دارد.

نیسان جوک اسپرت

نیسان جوک اسپرت قوی‌ترین نسخه از این محصول برای بازار ایران است که با بهره‌مندی از پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژر و قابلیت انتقال قدرت سه حالته، عملکرد فنی بی نظیری را از خود ارائه می‌دهد و رقیب ارزان‌تر خودرویی همچون تویوتا C-HR‌محسوب می‌شود.

نیسان جوک اسپرت یک کراس اوور شهری است و چنین خودروهایی با تمرکز بر اجرای مانور در مسیرهای پر پیچ و خم درون‌شهری و ترافیک‌های سنگین ساخته می‌شوند. فرمان نرم نیسان جوک به خوبی از پس اجرای چنین وظیفه‌ای بر می‌آید و البته دوربین‌ها و سنسورهای مختلف نیز دید ناقص راننده را تا حد امکان تکمیل می‌کنند.

برای خرید نیسان جوک به چه بودجه‌ای نیاز داریم؟

برای خرید نیسان جوک به حداقل بودجه‌ای در حدود 700 میلیون تومان نیازمند هستید. در این رده نسخه‌های اسکای پک از اولین سری‌های وارداتی در دسترس شما خواهند بود. لازم به ذکر است که واردات نیسان جوک به ایران طی سال‌های 2016 و 2017 صورت گرفته است.

با افزایش بودجه برای خرید نیسان جوک به سطح 800 میلیون تومان، تریم پلاتینیوم نیز در دسترس شما خواهد بود. در سطح قیمت یک میلیارد تومان، نخستین گزینه‌ها از نیسان جوک اسپرت را مشاهده خواهید کرد هرچند بهتر است برای خرید این تیپ بودجه بیشتری را کنار بگذارید.

اتو کلینیک پورسعید خلیلی

در صورت خرید چنین خودرویی و یا هر خودروی دیگر بازار، می توانید برای انجام دیتیلینگ همچون سرامیک بدنه، احیای رنگ، صفر شویی و یا حتی فیس لیفت خودرو، به مرکز اتوکلینیک پورسعید خلیلی به آدرس نیایش غرب، کندروی ستاری، جنب پمپ بنزین ایرانپارس (کد ۱۷۸) شماره تلفن 02144865807 مراجعه کنید. اطلاعات تکمیلی در وبسایت اتوکلینیک پورسعید خلیلی قابل دسترس است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد