موضوعات داغ

موتور سیکلت‌های آینده چگونه خواهند بود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

موتورسیکلت مفهومی میمیک، توسط رومان دولژنکو به عنوان یکی از طراحان روسی توسعه پیدا کرده و با الگو گرفتن از طراحی موتورسیکلت های فیلم و انیمیشن های معروفی همچون ترون و آکیرا، آینده احتمالی صنعت موتورسیکلت را به نمایش گذاشته است.

به همان روشی که دنیای خودرو با رونمایی باورنکردنی از خودروی پیکاپ تسلا سایبرتراک متحول شد و نسل جدیدی از طراحی وسایل نقلیه با نگاهی آینده نگر به جهانیان معرفی شد، به نظر می رسد که دنیای موتورسیکلت هم سیر تحول خود را آغاز کرده و نسخه های کانسپت آن خبر از تحولی بزرگ در این صنعت را به ما می دهد، تحولی که پیش از این تنها در انیمیشن ها و فیلم های سینمایی شاهد آنان بودیم و حال گویا در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند.

این موتورسیکلت در حال حاضر برنامه ای برای تولید ندارد و یا طرح تولید آن را هیچ شرکتی برعهده نگرفته، زیرا طراح این موتورسیکلت با استفاده از نرم افزار 3DS مکس طرح مد نظر خود را توسعه داده و در معرض نمایش قرار داده است، ولی طرح آن به اندازه ای خوب و جذاب است که مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفته و در حال دست به دست شدن است.

موتورسیکلت میمیک

این موتورسیکلت برخلاف تسلا سایبرتراک که مسیر متفاوتی را برای تحول صنعت خودروسازی در پیش گرفته، یک طراحی جذاب و اسپرت دارد که می تواند به خوبی انتظار آیندگان از یک موتورسیکلت پیشرفته را برآورده کند. از طراحی بدون شکستکی و صاف آن گرفته تا چهره ای جذاب و اسپرت که می تواند طرفداران موتورسیکلت را به طراحی آنان در نسل های آینده امیدوار کند.

طراحی این موتورسیکلت الکتریکی زمانی جذاب تر می شود که آن را در رنگ بندی های مختلف شاهد باشیم و به جزییات آن بیشتر دقت کنیم. چراغ های جلو یک سبک طراحی همانند خودرو دارد که داخل بدنه قرار گرفته و اطراف آن را چراغ های LED رشته ای گرفته است. اطلاعات فنی و میزان سرعت موتورسیکلت هم توسط یک صفحه نمایشگر دیجیتالی به راننده نشان داده می شود.

طراح این موتورسیکلت در مصاحبه ای اعلام کرد که این موتورسیکلت در نگاه اول شاید در گردش چرخ جلوی خود محدود به نظر برسد، اما کل قسمت جلوی موتورسیکلت میمیک امکان چرخش دارد و ما خیلی دوست داریم در مدل های واقعی ببینیم که این عمل چگونه به نظر می رسد.

موتورسیکلت میمیک

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/6/22
سلام انسایت خلی خوبه اما این موتور سیگلت برای فروش در ایران آمده؟