موضوعات داغ

جدیدترین محصول هیوندای را می‌توانید در خانه خودتان بسازید!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت هیوندای طی چند سال گذشته در طراحی خودروهای اصلی خودش و همچنین شعبه لوکس جنسیس عملکرد خیلی خوبی داشته است. جدیدترین محصول این شرکت کره‌ای هیوندای‌ توسان است که نمای جلویی جذابی دارد که توجه همه را به خودش جلب می‌کند. در مورد جنسیس هم، G70 جدید این هفته رونمایی شد که نشان‌دهنده ادامه یافتن جذابیت خط تولید لوکس این شرکت بود.

بر کسی پوشیده نیست که طراحی‌های هیوندای تحت تاثیر طراحی اروپایی هستند. حالا مرکز فنی هیوندای موتور در اروپا یک مدل جدید را معرفی کرده که می‌توانید آن را در خانه خودتان هم بسازید.

هیوندای سوپ ‌باکس

این محصول جدید هیوندای که هدف آن استفاده بهینه از اوقات فراغت مشتریان، خانواده‌ها و دوستان است، به صورت کامل در خانه قابل ساخت است. با توجه به دستورالعمل ساخت این مدل، قطعات موردنیاز برای ساخت آن در تمام ابزارفروشی‌ها قابل دسترسی هستند.

آندریاس کریستوف هافمن نایب رئیس بخش بازاریابی و محصولات هیوندای موتور در اروپا گفته است:

در ماه‌های اخیر، وقت گذراندن با خانواده برای مردم ارزشمندتر است. ما می‌خواستیم یک پروژه سرگرم‌کننده و لذت‌بخش برای خانواده‌ها و دوستان ایجاد کنیم تا آن‌ها وقت بیشتری را کنار هم بگذرانند.

این هیوندای سوپ ‌باکس ۱ متری با چوب، میله‌های فلزی و قطعات متصل‌کننده مانند قلاب‌ها و پیچ‌ها ساخته می‌شود. چرخ‌های این مدل از چرخ‌دستی قرض گرفته شده است. هدایت آن با یک جوی‌استیک انجام می‌شود، در حالی که ترمزها با یک مکانیزم ساده ساخته شده‌اند. در حالی که اینگونه خودروها معمولا برای کودکان ساخته می‌شوند، اما شرکت هیوندای گفته این مدل می‌تواند بزرگسالان را نیز حمل کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد