موضوعات داغ

مازراتی خود را با سلیقه خود شخصی سازی کنید، برنامه فیوری‌سری لوکس ساز ایتالیایی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مازراتی از مراسم معرفی رسمی MC20 به بهترین شکل استفاده کرد تا برنامه شخصی‌سازی خودش به نام برنامه فیوری‌سری را آغاز کند. برای شروع، سه مدل تک براساس مازراتی گیبلی، مازراتی لوانته و مازراتی کواتروپورته نمایش داده شدند. هر سه خودرو توسط سنترو استیل و با همکاری گاراژ ایتالیا ساخته شده‌اند.

این سه مدل کورسه، فوتورا و یونیکا نامیده می‌شوند و ارائه‌کننده سه کالکشن مجزا هستند، نمونه کوچکی از فرآیند در حال انجامی که طی آن هر مشتری می‌تواند خودرو خودش را شخصی‌سازی کند. تمامی مشخصات فنی نیز قابل سفارش هستند و MC20 هم به زودی وارد این برنامه خواهد شد.

یونیکا، کورسه، فوتورا: سفارشی‌سازی از کجا آغاز می‌شود؟

هر مشتری خوش‌شانس که برای شخصی‌سازی مازراتی خودش به دپارتمان فیوری‌سری می‌رود باید کارش را با انتخاب یکی از این سه کالکشن شروع کند:

کورسه:

این مدل که مخصوص رانندگان متشخص است، را می‌توان با توجه به الهام‌گیری ظاهر آن از مدل‌های مسابقه‌ای تاریخی تشخیص داد. رینگ‌ها دورنگ هستند و کالیپرهای ترمز رنگ خاصی دارند. در کابین شاهد استفاده زیاد از چرم هستیم، که اشاره دیگری به خودروهای مسابقه‌ای گذشته است.

فوتورا:

این مدل مخصوص مشتریان اسپرت و دوست‌داران تکنولوژی است. رنگ‌های بدنه یادآور رنگ‌های صنعتی هستند. رنگ‌های الهام گرفته شده از بیولایم و آبی گرافیتی برای اولین بار در این مدل استفاده شده‌اند.

یونیکا:

این مدل مخصوص طرفداران مد، هنر و فرهنگ است. از خارج، می‌توان آن را با رنگ‌های گرم و مرواریدگون و روکش‌های فلزی از طلا، کروم، یا پلاتین برای رینگ‌ها تشخیص داد. در داخل، می‌توانید رنگ‌های مختلفی از جمله پانتون رنگ سال یا آبی کلاسیک را برای روکش صندلی‌ها انتخاب کنید.

مازراتی گیبلی تروفئو کورسه

مدل تک گیبلی تروفئو کورسه ادای احترامی به تاریخ این برند است و با ظاهری الهام گرفته شده از بدنه‌های دست‌ساز، کارگاه‌های تاریخی آلفیری مازراتی را مورد ستایش قرار می‌دهد. رنگ بدنه این مدل آفیسین آلومینیوم نام دارد و در وسط آن نوار قرمزی دوخطی وجود دارد که سرتاسر خودرو را فرا گرفته است.

گیبلی

قطعات فلزی، از جمله لوگو، ماشین‌کاری شده‌اند تا ظاهر فولاد خام یا آلومینیوم پولیش شده را تداعی کنند. در داخل، شاهد استفاده از چرم آلکانتارا هستیم که کاملا یادآور مسابقات قدیمی است. رنگ صندلی راننده با بقیه صندلی‌ها فرق دارد، در حالی که چرم صندلی‌ها یادآور صندلی‌های فرمول یک است.

مازراتی لوانته تروفئو فوتورا

مازراتی لوانته تروفئو فوتورا از دنیای فناوری الهام‌گرفته شده است. این مدل الهام‌گرفته از اسکن‌های سه‌بعدی است، که در آن شبکه‌ها اشیا داخل فضا را تعریف می‌کنند. بدنه به رنگ آبی گرافیتی درآمده است. صندلی‌ها از چرم آلکانتارا به دو رنگ خاکستری و سفید ساخته شده‌اند.

مازراتی کواتروپورته تروفئو یونیکا

بسته به زاویه‌ای که به کواتروپورته تروفئو یونیکا نگاه می‌کنید، این مدل رنگ متفاوتی را با حالت رنگین‌کمانی خودش منعکس می‌کند. روی بدنه، نیزه‌های سه‌شاخه تزئینی وجود دارند و رینگ‌ها سفید و دارای خطوطی قرمز هستند.

کابین با رنگ سفید و فیروزه‌ای تزئین شده و بسته به زمان روز، شیشه‌ها پرتوهای مختلفی از نور خورشید را به داخل کابین منعکس می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد