موضوعات داغ

خیز بلند فرانسوی‌ها برای ورود به دنیای موتورسیکلت‌ها، موتورسیکلت پژو در راه بازار

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

وقتی نام پژو را می‌شنویم، معمولا به خودروها و اسکوترهای این شرکت فکر می‌کنیم - چون این شرکت فرانسوی معمولا با این محصولاتش شناخته می‌شود. این برند همچنین طی سال‌های گذشته چندین موتورسیکلت تولید کرده است، اما بیشتر شهرت خود را مدیون خودروهایش است.

در اکتبر ۲۰۱۹، شرکت هندی ماهیندرا واحد تولید موتورسیکلت پژو را با قصد معرفی هفت مدل جدید بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ خریداری کرد. اولین مدل در این خط تولید احتمالا یک مدل کوچک براساس طرح مفهومی P2X باشد.

ماریو مینلا، مدیرعامل شرکت GAM که مسئول واردات موتورسیکلت‌های پژو به ایتالیا است، اطلاعاتی درباره آینده این برند فرانسوی منتشر کرد.

مینلا توضیح داد که با وجود این بیماری همه‌گیر، روند ارسال موتورسیکلت‌های پژو به بازارهای جهانی متوقف نشده است. این طرح همچنین شامل معرفی یک مدل GT مجهز به موتور ۳۰۰ یا ۴۰۰ سی‌سی و اجرای استانداردهای تولیدی بهتر است.

موتورسیکلت پژو

مینلا همچنین گفته امیدوار است یک موتورسیکلت جدید معرفی شود. او توضیح داد که طرح مفهومی موتورسیکلت P2X در سال ۲۰۱۹ مورد استقبال قرار گرفته است. این شرکت یک پلتفرم موتورسیکلت ۳۰۰ سی‌سی ساخته که می‌تواند در نهایت به مدل‌های ۱۲۵ و ۵۰۰ سی‌سی تبدیل شود. در حالی که تمرکز این شرکت روی بازار آسیایی برای عرضه موتورسیکلت‌های کوچک و اندازه متوسط است، وی افزود که این پلتفرم جدید برای همه بازارها توسعه داده خواهد شد.

در حالی که مینلا هیچ بازه زمانی را برای این طرح مشخص نکرده است، اما این برند قصد دارد وجهه خودش را تغییر دهد، و انتظار داریم به زودی شاهد عرضه یک موتورسیکلت جدید با نشان پژو باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد