موضوعات داغ

در رولزرویس تجمل همیشه نسبت به فناوری اولویت دارد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

طبق گفته طراح ارشد کوچ‌بیلد شعبه سفارشی‌سازی شرکت رولزرویس، فناوری دیجیتالی یک فرصت فوق‌العاده برای رولزرویس است تا گزینه‌های شخصی‌سازی خود برای مشتریان را افزایش دهد - اما تا زمانی که چنین سیستم‌هایی نتوانند یک تجربه لوکس را ارائه دهند که بهتر از دکمه‌های آنالوگ باشد، این شرکت به طور کامل از آن‌ها بهره نخواهد برد.

این شرکت انگلیسی استفاده از سیستم‌هایی مثل نمایشگرهای لمسی را در کابین خودروهای خودش افزایش داده ‌است، اما تاکنون این اقدام به شکل محدودی صورت گرفته، و مدل‌هایی مثل رولزرویس فانتوم شامل آپشن گالری سفارشی هستند.

الکس اینس، رئیس بخش طراحی کوچ‌بیلد می‌گوید:

ما به دلایل خوبی، اولین کسانی نیستیم که از هرگونه سیستمی استفاده می‌کنیم. برای ما، فناوری وسیله‌ای برای بهبود تجربه‌ای است که از رولزرویس انتظار داریم.

رولزرویس

دیجیتالی‌ شدن یک فرصت فوق‌العاده را ارائه می‌دهد و توانایی ما برای تبدیل خودرو به چیزی که مشتری انتظار دارد را افزایش خواهد داد. ما هرگز کاری را فقط به دلیل استفاده از فناوری انجام نمی‌دهیم، بلکه می‌توانیم آن را طوری توسعه دهیم تا با برند و چیزی که ارائه می‌دهد متناسب باشد. ما نباید از مشتری، تقاضای کاری بیش از حد نیاز را داشته باشیم. یک رولزرویس باید پناهگاهی برای مشتریان از حواس‌پرتی‌های دنیا باشد. این وظیفه ماست تا از فناوری به اندازه کافی استفاده کنیم.

اینس به فانتوم و رولزرویس گوست جدید اشاره کرد که هردو از فناوری استفاده می‌کنند، اما به طور گسترده کنترل‌های آنالوگ را حفظ کرده‌اند.

اینس گفت:

ما موادی که استفاده می‌کنیم را به دقت انتخاب می‌کنیم. به همین دلیل است که از نمایشگرهای لمسی تعاملی استفاده نمی‌کنیم. تجربه استفاده از دکمه‌های آنالوگ هنوز هم بهتر از نمایشگرهای لمسی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد