موضوعات داغ

بعد از چند روز پول کسانی که در قرعه کشی برنده نشده اند، پرداخت می شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت روز گذشته اعلام کرد که طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، لازم است که متقاضیان حضور در قرعه کشی محصولات ایران خودرو و سایپا هنگام ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان آمده است، واریز کنند.

پرداخت این واریز، به منزله تصمیم جدی مشتریان برای خرید اتومبیل است و برقراری این شرط برای ثبت نام می تواند به حضور مصرف کنندگان واقعی بهتر کمک کند و عدالت بیشتری در فروش و توزیع خودرو بین مصرف کنندگان واقعی صورت گیرد.

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به زمان بندی ثبت نام، قرعه کشی و یا حتی واریز وجه کسانی که در قرعه کشی برنده نشده اند، اضافه کرد که طرح فروش خودروسازان 3 روزه بوده و روز چهارم قرعه کشی محصولات عرضه شده انجام خواهد شد و مشتریانی که در قرعه کشی برنده شده اند، به مراحل بعدی برای تکمیل وجه هدایت خواهند شد. با این حال اگر فردی در قرعه کشی برنده نشود، طی 4 الی 5 روز وجه پرداختی آنان آزاد شده و باز گردانده می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/31
همشون میگن ما فلان کارو میکنیم که فقط مصرف کننده واقعی صاحب ماشین بشه، آخرش هم تنها کسی که بیشترین ضرر رو میکنه همین مصرف کننده واقعی است !