موضوعات داغ

گروه بهمن به مشتریان خود در خصوص ارائه خدمات پس از فروش اطمینان داد

عکس مطلب اول

سید امیر میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، صبح امروز در جریان نشست خبری با فعالان رسانه‌ای، به مشتریان گروه بهمن در خصوص ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای این شرکت اطمینان خاطر داد.

وی با اشاره به اینکه گروه بهمن قطعات و لوازم مورد نیاز برای ارائه سرویس به خودروهای تولیدی این گروه را تامین کرده است، خاطرنشان کرد: زیرساختی که ما برای ارائه محصول در نظر گرفته‌ایم، مبنی بر وجود قطعات و نیروی انسانی متخصص استوار است و در انبارهای این شرکت حداقل به اندازه یکسال قطعات یدکی خودروهای گروه بهمن ذخیره شده‌اند.

میرمنصف در بخش دیگری از سخنانش به تحریم‌های بین‌المللی علیه خودروسازی ایران اشاره کرد. وی یادآور شد: یکی از مسائل اساسی در گروه بهمن عقد قرارداد با شرکای خارجی و تامین قطعات یدکی برای مدتی مشخص است.

میرمنصف گفت: تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش بخشی از وظایف هر خودروساز است و گروه بهمن نیز به انجام این وظایف به مدت حداقل ده سال متعهد بوده است. وی اضافه کرد حتی در خصوص برخی محصولات، مدت زمان ارائه خدمات از این محدوده نیز فراتر رفته است.

وضعیت تامین قطعات یدکی محصولات فعلی و آتی

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در پاسخ به پرسشی در خصوص وجود و عرضه قطعات یدکی تقلبی در بازار گفت: ما منکر وجود قطعات یدکی غیراصل در بازار نیستیم اما مشتریان باید بدانند که لوازم یدکی اصلی محصولات گروه بهمن با هولوگرام این شرکت به بازار عرضه می‌شوند و با محصولات تقلبی متمایز هستند.

سید امیر میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن

میرمنصف در بخش دیگری از سخنانش به تعهدات گروه بهمن و خودروهای ناقص اشاره کرد. وی گفت: گروه بهمن هیچ‌گونه خودرو ناقصی در پارکینگ‌ها ندارد و به تمامی تعهدات خود ایفا نموده است. علاوه برآن با همکاری‌های صورت گرفته، به زودی چندین کانتینر لوازم مربوط به خودروهای مونتاژی CKD در دسترس ما خواهند گرفت. تامین قطعات برای عرضه محصولات جدید گروه بهمن نیز انجام شده و بزودی شاهد عرضه خودروهای سبک و سنگین جدیدی از گروه بهمن خواهیم بود.

رتبه گروه بهمن در خدمات فروش و پس از فروش

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سال گروه بهمن در حوزه خدمات فروش رتبه‌های قابل قبولی را بدست آورده است. از بین زیرمجموعه‌های گروه بهمن، شرکت بهمن موتور رتبه نخست را برای ارائه خدمات فروش به خودروهای سواری کسب کرد و شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور نیز رتبه اول و دوم خدمات فروش را در حوزه خودروهای تجاری کسب کردند.

در حوزه خدمات پس از فروش نیز بهمن موتور بر اساس گزارش هفته گذشته وزارت صنعت در رده دوم قرار گرفته است و شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور نیز رتبه‌های اول و سوم ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تجاری را دریافت کرده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد