موضوعات داغ

مشخصات فنی جک T8 از سوی کرمان موتور منتشر شد؛ عرضه تا پایان پاییز + کاتالوگ

عکس مطلب اول

مردادماه سال گذشته بود که تصاویری از جک T8 به عنوان محصول جدید کرمان موتور در رسانه‌ها منتشر شد. این پیکاپ چینی از ظاهری مدرن و جدید بهره می‌برد و در نبود محصولات مشهور این رده همچون تویوتا هایلوکس یا ایسوزو دی مکس، می‌تواند نظر مثبت مخاطبان را برای خرید جلب کند. کرمان موتور اکنون کاتالوگ رسمی جک T8 را منتشر کرده و انتظار می‌رود تا پیش از پایان پاییز امسال، شاهد ورود جک T8 به خیابان‌ها و جاده‌های ایران باشیم.

جک T8 پس از ورود به بازار با محصولاتی همچون پیکاپ ریچ زامیاد، فوتون تونلند ایران خودرو دیزل، کاپرا 2 بهمن موتور و آمیکو آسنا رقابت می‌کند. با این وجود جک T8 یک نقطه تمایز با تمامی این پیکاپ‌ها دارد. برخلاف تمامی پیکاپ‌های چینی بازار خودرو ایران که از پیشرانه‌های 2.4 لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کنند، جک T8 مجهز به موتور دولیتری توربوشارژر است که حداکثر 174 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

جک T8

گیربکس مورد استفاده برای جک T8 نیز شش سرعته دستی است و این مورد باعث می‌شود تا همچنان عرضه پیکاپ اتوماتیک تولید داخل به آینده موکول شود. باک جک T8 حدود 75 لیتر حجم دارد و استاندارد آلایندگی این خودرو نیز یورو 5 عنوان شده است.

امکانات ایمنی و رفاهی جک T8

یکی دیگر از مشخصه‌های جک T8، به امکانات ایمنی و رفاهی آن مربوط می‌شود. جک T8 خودرویی نسبتا مجهز است و با ارایه سیستم‌های مختلف ایمنی نظیر کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی و ترمز کمکی، نوید پیکاپی ایمن و مدرن را می‌دهد. در زمینه امکانات ایمنی نیز جک T8 موفق ظاهر می‌شود و با عرضه تجهیزاتی همچون سیستم ورود و استارت بدون کلید، کامپیوتر سفری، تریم چرمی کابین، سیستم صوتی به همراه نمایشگر و شش بلندگو، پاور ویندوز و دی‌لایت خود را برتر از اکثر رقبا نشان می‌دهد.

قیمت جک T8 در بازار جهانی رقمی بین 17 الی 19 هزار دلار است. این خودرو علاوه بر چین در بازار برخی کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه نظیر فیلیپین و نیوزیلند نیز عرضه شده که یک موفقیت بزرگ برای جک محسوب می‌شود. عمده رقبای جک T8 پس از عرضه در بازار ایران را باید آمیکو آسنا و فوتون تونلند دانست که نسبت به دیگر پیکاپ‌های موجود در بازار محبوب‌تر و شناخته‌شده‌تر هستند.

کاتالوگ جک T8

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد